ماهان شبکه ایرانیان

ماجرای قتل و گروگانگیری اعضای یک خانواده در جنوب فارس چه بود؟

انتشار خبر کشتن دسته جمعی اعضای یک خانواده در جنوب فارس و بعد از آن پخش کلیپی از تعقیب و گریز یک خودرو سواری که راننده آن یک زن است در فضای مجازی و پیدا کردن یک پسر بچه با دست و پا بسته از جعبه عقب این خودرو احساسات بسیاری را برانگیخته است.

اعلام خبر قتل اعضای یک خانواده در لارستان و انتشار گسترده فیلمی در فضای مجازی مبنی بر پیدا کردن یک پسر نوجوان دست و پا بسته از جعبه یک خودرو سواری طی روزهای اخیر در جاده‌های فارس دل بسیاری را به درد آورده که مسولان قضایی فارس گفتند که بررسی سریع این پرونده آغاز شده است.
 
به گزارش ایرنا، انتشار خبر کشتن دسته جمعی اعضای یک خانواده در جنوب فارس و بعد از آن پخش کلیپی از تعقیب و گریز یک خودرو سواری که راننده آن یک زن است در فضای مجازی و پیدا کردن یک پسر بچه با دست و پا بسته از جعبه عقب این خودرو احساسات بسیاری را برانگیخته است.
 
رییس پلیس آگاهی استان فارس دوشنبه شانزدهم مهرماه 1403 در این باره به خبرنگاران گفت: قاتلی که با همکاری همسرش چهار نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.
 
سرهنگ کاووس حبیبی افزود: بامداد 16 مهرماه 1403 در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل چهار نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محله‌های شهر لارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران به محل حادثه اعزام و پس از تحقیقات مطلع شدند که فردی به همراه همسرش به انگیزه سرقت، مادری 41 ساله و چهار فرزند 13،7،6 و 14 ساله‌ او را که در همسایگی وی سکونت داشته‌اند به منزل دعوت کرده اند و پس از بستن دست و پاهایشان، چهارنفر از آنان را با سلاح سرد به قتل رسانده اند.
 
رییس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در همان لحظات اولیه قاتل 32 ساله در منزلش دستگیر شد، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که همسر قاتل، پسر 13 ساله مقتول را به داخل خودرو انتقال داده و از حوزه استحفاظی خارج شده است.
 
حبیبی بیان کرد: فورا طرح مهار اجرا شد و عوامل انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی خودرو را توقیف کنند و ضمن دستگیری راننده ( همسر قاتل) 24 ساله، پسر بچه 13 ساله را درحالی که دست و پاهایش بسته و در صندوق عقب خودرو بود صحیح و سالم آزاد کنند.
 
وی ادامه داد: در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح وینچستر با مهمات مربوط و 2 قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف شد و متهمین انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاهای مقتول(مادر 41 ساله) اعلام کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان