ماهان شبکه ایرانیان

روسیه: حزب‌الله با وجود حملات اسرائیل همچنان سازمان‌یافته است

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: بر اساس ارزیابی‌های ما، حزب‌الله از جمله شاخه نظامی آن، سلسه مراتب فرماندهی خود را از دست نداده و نظام‌مندی را به نمایش می‌گذارد.

وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) با تاکید بر اینکه حزب‌الله لبنان همچنان سازمان‌یافته است، اعلام کرد که حزب‌الله با وجود حملات رژیم اسرائیل، زنجیره فرماندهی خود را از دست نداده است.
 
به گزارش ایرنا، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس ارزیابی‌های ما، حزب‌الله از جمله شاخه نظامی آن، سلسه مراتب فرماندهی خود را از دست نداده و نظام‌مندی را به نمایش می‌گذارد.
 
این دیپلمات روس خاطرنشان کرد که غرب، به ویژه آمریکا و انگلیس با حمایت از رژیم اسرائیل که تلفات قابل‌توجهی به غیرنظامیان در لبنان وارد می‌کند، به درگیری در خاورمیانه دامن می‌زنند و ریاکاری را فاش می‌کنند.
 
در حالی که رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب یک ساختمان مسکونی را در محله شیخ سعد دمشق پایتخت سوریه با موشک هدف قرار داد، روسیه اسرائیل را به خاطر حمله به سوریه نیز سرزنش کرد.
 
زاخارووا اظهار داشت که «اسرائیل بار دیگر با حمله موشکی به یک آپارتمان چند طبقه در یک منطقه پرجمعیت دمشق، حاکمیت سوریه را آشکارا نقض کرد».
 
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه «این غیر قابل قبول است که چنین اقداماتی به معنای واقعی کلمه به یک رویه معمول در سوریه، لبنان و غزه تبدیل شده است»، تاکید کرد که این موضوع تمایل رژیم اسرائیل به گسترش بیشتر تنش مسلحانه در منطقه را نشان می‌دهد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان