ماهان شبکه ایرانیان

معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکم انتصاب سید مصطفی موسوی، با عنایت به نقش و اهمیت این معاونت، بر ضرورت توجه به نگهداشت پیشگیرانه در حوزه‌های ابنیه، خودروها، تاسیسات و فضاهای فیزیکی نهاد و همچنین امور رفاهی و خدمات بهداشتی و درمانی کارمندان محترم نهاد تاکید کرده است.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی سید مصطفی موسوی را به سمت «معاون پشتیبانی» این نهاد منصوب کرد.
 
به گزارش ایسنا، محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکم انتصاب سید مصطفی موسوی، با عنایت به نقش و اهمیت این معاونت، بر ضرورت توجه به نگهداشت پیشگیرانه در حوزه‌های ابنیه، خودروها، تاسیسات و فضاهای فیزیکی نهاد و همچنین امور رفاهی و خدمات بهداشتی و درمانی کارمندان محترم نهاد تاکید کرده است.
 
سید مصطفی موسوی متولد سال 1362، دکترای خود را از دانشگاه بوردو فرانسه در رشتۀ «کسب‌ و کار DBA» اخذ نموده و بیش از دو دهه در بخش‌های خصوصی و دولتی در قالب پروژه‌ها و مسئولیت‌های ساختمانی، عمرانی و شهری مشغول به فعالیت می‌باشد. وی دارای مدارک کارشناسی ارشد شهرسازی، گرایش طراحی شهری از دانشگاه تهران و کارشناسی مهندسی معماری از دانشگاه شهید بهشتی است.
 
وی در کارنامۀ کاری خود شهرداری منطقه 9 تهران، مدیرکلی هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، ریاست هیئت مدیره شرکت سولیران (زیرمجموعه شستا)، معاونت امور پروژه‌های موسسه دانشمند (زیرمجموعه بنیاد مستضعفان)، مدیرعاملی و عضویت هیئت مدیره چند شرکت عمرانی و صنعتی در بخش خصوصی را نیز دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان