ماهان شبکه ایرانیان

تصادف مرگبار زانتیا در زابل؛ ۲ کشته و یک مجروح

حادثه دلخراش واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در میدان امام حسین (ع) زابل، جان دو نفر از جمله یک دانش‌آموز ۱۶ ساله را گرفت و یک نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در این شهرستان 2 کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

محمد محمدی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری زانتیا در میدان امام حسین (ع) 2 دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه های اورژانس 115 شهری به محل حادثه اعزام شدند که اولین آمبولانس کمتر از پنج دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شد.

وی افزود: به دلیل شدت حادثه و کنترل‌نشدن اتومبیل، راننده خودرو و دانش آموز 16 ساله قبل از رسیدن آمبولانس در محل حادثه جان باختند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: یک مصدوم دیگر که همکلاسی دانش‌آموز فوت‌شده بود پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) زابل منتقل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان