ماهان شبکه ایرانیان

۴۷ هزارنفر در طرح بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر ثبت نام کردند

معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر با اشاره به نهایی شدن ثبت نام حدود ۴۷ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت گفت: اسامی این افراد برای برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی درمان به شرکت طرف قرارداد ارسال شده است.

معاون اعضای صندوق اعتباری هنر با اشاره به نام نویسی بیمه تکمیلی درمان صندوق اعتباری هنربرای سال 1403-1404 ، گفت: براساس آخرین آمار بیش از 47 هزارنفر از اصحاب فرهنگ،هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور جهت بهره مندی از خدمات این بیمه ثبت نام کردند.
 
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، مسلم کریمی، خدمات بیمه تکمیلی را یکی از مهمترین خدمات در میان 38 خدمت صندوق اعتباری هنر به جامعه فرهنگ و هنر برشمرد و اظهارداشت: از آنجا که خدمات بیمه تکمیلی به مسئله سلامت اصحاب فرهنگ و هنر و هزینه های درمانی آنها مربوط می شود، صندوق تلاش می کند بهترین امکانات درمانی را با همکاری شرکت های بیمه گر توانمند، برای اعضای تحت پوشش فراهم کند.
 
معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر با اشاره به نهایی شدن ثبت نام حدود 47 هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت گفت: اسامی این افراد برای برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی درمان به شرکت طرف قرارداد ارسال شده است.
 
کریمی با اشاره به جزئیات ثبت نام اعضا درسه طرح امید، رفاه و آرامش بیمه تکمیلی درمان ، گفت: بالغ بر38 هزارنفر در طرح آرامش، حدود 7 هزار نفر در طرح رفاه و هزارو 700 نفر نیز در طرح امید اقدام به ثبت نام کردند.
 
وی  در ادامه افزود: آمارها حاکی از استقبال جامعه فرهنگی و هنری کشور از طرح آرامش دارد.
 
بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر
 
معاون اعضا همچنین به تفکیک نام نویسی اعضا در رشته های مختلف فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: از تعداد کل ثبت نام کنندگان بیمه درمان تکمیلی، بیشترین فراوانی به ترتیب به رشته های سینمایی، تجسمی و موسیقی مربوط می شود.
وی در ادامه افزود: بر اساس آمار ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ، بالاترین تعداد ثبت نام شدگان بیمه درمان تکمیلی درسال 1403 مربوط به استان های تهران، البرز و اصفهان است.
 
معاون مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تأکید کرد: با عنایت به توافقات انجام شده در قرارداد منعقده میان صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه گر، برای سال 1403-1404 ، شاهد رشد بالای برخی از بخش های جدول تعهدات نسبت به سال گذشته هستیم.
 
کریمی در خصوص نحوه برخورداری از خدمات بیمه درمان تکمیلی و دریافت خسارت گفت: شرکت بیمه گر با اکثر بیمارستان‌های معتبر، مراکز درمانی و تشخیصی در تمامی سراسر کشور طرف قرارداد است. بیمه شدگان می توانند با مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور و ارائه کارت ملی از خدمات درمانی تا سقف تعهدات بیمه نامه مطابق تعرفه های اعلامی وزارت بهداشت و کسر فرانشیزاستفاده کنند. همچنین بیمه شدگان برای برخورداری از خدمات مراکز طرف قرارداد غیرآنلاین می توانند با ارائه دستور پزشک به یکی از مراکز شعب بیمه دانا، معرفی نامه دریافت نمایند.
 
وی در ادامه افزود: بیمه شدگان در صورت مراجعه به مراکز درمانی که طرف قرارداد شرکت بیمه گر نیستند، مدارک پزشکی را به همراه فاکتور هزینه ها به یکی از شعب بیمه دانا تحویل دهند.
 
شایان ذکر است؛ قرارداد بیمه تکمیلی برای اعضای صندوق اعتباری هنر که از طرح بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند از تاریخ 1403/07/01 الی 1404/06/31 برقرار خواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان