ماهان شبکه ایرانیان

در یازدهمین پیش‌نشست همایش تفسیر المیزان؛

رویکرد علامه طباطبایی به حدیث در تفسیر بررسی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: در یازدهمین نشست همایش تفسیر المیزان، رویکرد علامه طباطبایی به حدیث در تفسیر بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شکراللهی، دبیر اجرایی همایش بین‌المللی بررسی دیدگاه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: در ادامه پیش‌همایش‌های گذشته درباره این همایش، یازدهمین پیش‌همایش فردا در قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نشست علمی که با موضوع «رویکرد علامه طباطبایی(ره) به حدیث در تفسیر المیزان» است، از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع) واقع در موسسه دارالحدیث و با حضور صاحبنظران برگزار خواهد شد.

شکراللهی بیان کرد: در این نشست علمی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم طباطبایی، عضو هیئت علمی موسسه دارالحدیث سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری میزگردی با حضور حجج‌اسلام والمسلمین محمود رجبی، مهدوی‌راد و عبدالهادی مسعودی از دیگر برنامه‌های این پیش همایش خواهد بود.

دبیر اجرایی همایش المیزان با بیان اینکه این همایش روزهای 22 و 23 آبان ماه در قم برگزار خواهد شد، گفت: حدود 30 نهاد عالی علمی – تحقیقاتی داخلی و خارج از کشور در برگزاری این همایش بین‌المللی مشارکت دارند و 20 اندیشمند خارجی از کشورهای مختلف از میهمانان ویژه این همایش هستند.

شکراللهی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بعد از برگزاری همایش، دبیرخانه به صورت دائم کار خود را ادامه دهد و هر سه سال یک‌بار همایش‌بین‌المللی به صورت تخصصی به یکی از موضوعات بپردازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان