ماهان شبکه ایرانیان

رسوایی گوشت خوک در بزرگترین رستوران زنجیره­ ای ترکیه

در این بیانیه تاکید شده امکان ندارد شرکت ما که دارای ۲۸۰ شعبه در ترکیه است و ۱۲۰۰۰ پرسنل دارد، مرتکب تقلب شود،  زیرا برای شرکتی با این اندازه ، چنین ریسکی با جریان عادی کسب و کار  سازگار نیست و این امر در نتیجه اقدامات افراد خرابکار یا به دلیل آلودگی رخ داده است

 به گزارش عصر ترکیه به نقل از NTV با به روز شدن نتایج بازرسی مواد غذایی از سوی وزارت کشاورزی و جنگلداری ترکیه، رستوران زنجیره ای Köfteci Yusuf (کوفته چی یوسوف) با اتهام استفاده از گوشت خوک در دونر کباب وارد این فهرست شده است. گزارش شده است که طی بازرسی‌هایی که در ماه فوریه در دو شعبه تجارت در بورسا و ینی‌شهیر انجام شد، گوشت خوک در کوفته‌ها و محصولات دونر گوشت گاو پیدا شده و به همین دلیل کسب و کارهای مورد نظر این شرکت به قسمت «مواد غذایی که ممکن است سلامتی را به خطر بیندازند» اضافه شد.
 

کوفته چی یوسوف تکذیب کرد!

کوفته چی یوسوف در حساب های رسانه های اجتماعی خود عنوان کرد که گوشت خوک در محصولات استفاده نشده است. در بیانیه ای که مدیریت رستوران منتشر کرده آمده است که در فرآیند نمونه برداری از محصولات اشتباهات فنی زیادی انجام شده و نتایج  دور از واقعیت به دست داده است، ضمن این که نتایج بازرسی با تاخیر زیاد در اختیار آنان قرار گرفته و امکان بررسی را سلب کرده است .
 
شرکت همچنین مدعی شده در بازرسی‌های محل که توسط ریاست کشاورزی استان و ریاست منطقه در محل تولید ما انجام شد، هیچ نتیجه منفی مشاهده نشد و برعکس، ارزیابی شده است که تاسیسات تولیدی ما دارای شرایط بهداشتی و سایر شرایط انطباق است.
 
در این بیانیه تاکید شده امکان ندارد شرکت ما که دارای 280 شعبه در ترکیه است و 12000 پرسنل دارد، مرتکب تقلب شود،  زیرا برای شرکتی با این اندازه ، چنین ریسکی با جریان عادی کسب و کار  سازگار نیست و این امر در نتیجه اقدامات افراد خرابکار یا به دلیل آلودگی رخ داده است .
 
مدیریت رستوران های زنجیره ای یوسوف کوفته چی تاکید کرده ما با تمام قدرت و باور خود در تلاش هستیم تا این توطئه سیاه را آشکار کنیم و از همه کسانی که از ابتدا پیگیر موضوع بوده اند، خواهشمندیم تا تا انتها از روشن شدن این موضوع حمایت کنند.
 
عرضه گوشت خوک در ترکیه مانند دیگر کشورهای اسلامی ممنوع است و مردم در این مورد بسیار متعصب و حساس هستند و این موضوع می تواند رستوران یوسوف کوفته چی را تا آستانه نابودی ببرد!
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان