ماهان شبکه ایرانیان

زیاده عرضی نیست!

صدیقی و پسران ؛ پرونده باغ هلو بپر تو گلو به کجا رسید؟!

ما هم نمی خواستیم به این موضوع بپردازیم ولی چه کنیم که هر وقت صدیقی خطبه می خواند، داغ باغ زنده می شود.

 
عصر ایران - بعد از ماجرای باغ ازگل که در یک فرایند عجیب و چند مرحله ای از تملک حوزه علیمه امام خمینی خارج شد و ملکیت آقای کاظم صدیقی - تولیت حوزه و خطیب جمعه تهران - و پسرانش در آمد، انتظار می رفت، خود او در احترام به جایگاه نماز جمعه و نیز افکار عمومی، تا پایان رسیدگی به پرونده افشا شده، داوطلبانه از امامت جمعه کناره گیری کند.
با این حال، چنین نکرد و لذا هر بار که امام جمعه می شود و خطبه می خواند و تیتر می شود، مردم به یاد پرونده باغ ازگل می افتند و می پرسند  که چه شد عاقبت این پرونده 1000 میلیاردی؟!
دیروز هم صدیقی خطبه خواند و از هر دری گفت جز پاسخ به این سوال مردمی!

او  نگفت که پرونده اش در قوه قضائیه در چه مرحله ای است؟ و حتی نگفت کسی که به قول خود صدیقی، امضایش را در اسناد تاسیس موسسه جعل کرده تا باغ به اسم او شود، به عنوان جاعل، الان کجاست و شکایت از او به کجا رسیده است؟ این را هم نگفت که این وسط، پسرانش کجا هستند که ادعای جعل امضا هم نداشتند ولی به طرز "هلو بپر تو گلو"یی، ناگهان مالک باغ میلیاردی ازگل شدند؟ و خیلی چیزهای دیگر که گویا مردم نباید بدانند و همین که توسط حاج آقا به تقوای الهی دعوت شوند، برایشان بس است!

ما هم نمی خواستیم به این موضوع بپردازیم ولی چه کنیم که هر وقت صدیقی خطبه می خواند، داغ باغ زنده می شود. نمی شود که پرونده ای به این بزرگی جلوی چشم مردم باز شود و بعد هم هیچی به هیچی!

زیاده عرضی نیست!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان