ماهان شبکه ایرانیان

سهرابیان: استقلال به من دروغ گفت و به صورت غیرقانونی قراردادم را فسخ کرد

آرمین سهرابیان، مدافع سابق استقلال، از جدایی اجباری خود از این تیم به شدت انتقاد کرد و باشگاه استقلال را متهم به دروغگویی و فسخ غیرقانونی قرارداد کرد.

آرمین سهرابیان با انتقاد شدید از فسخ قراردادش با استقلال تهدید به شکایت کرد.

به گزارش خبرورزشی، آرمین سهرابیان چند هفته پیش به شکل عجیبی از لیست استقلال کنار گذاشته شد تا این مدافع با چالش غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شود. 

اکنون آرمین سهرابیان درباره جدایی‌اش از استقلال توضیح داد: من به حرف آقا جواد و مدیریت باشگاه استقلال اعتماد کردم و در سایت باشگاه زدند که من را تا 10 روز دیگر وارد لیست می‌کنند اما نمی‌دانستم که انقدر واضح به آدم دروغ می گویند و رکب می‌زنند و به عنوان بازیکن اصلی تیم بدون هیچ دلیلی من را به یکباره کنار گذاشتند.

مدافع سابق استقلال گفت: همان موقع به تمرین رفتم تا با آقا جواد صحبت کنم و ایشان به من گفتند که تو بازیکن اصلی من هستی و من این کار را با شما نکردم و مدیریت باشگاه این تصمیم را گرفته است. من همانجا پیش خودم گفتم که شما نفر اول باشگاه هستی و بدو اجازه شما که کسی نمی‌تواند من را از لیست باشگاه دربیاورد. حالا این اتفاق افتاد و به من گفتند شب برو قراردادت را ثبت کن اما هنوز منتظر زنگشان هستم. بلایی که سر من آوردند انشاالله سر کسی نیاورند.

سهرابیان با اشاره به پیگیری فسخ قراردادش افزود: قرارداد من را غیرقانونی فسخ کردند و اگر من شکایت کنم باید پولم را بدهند و فکر کنم از یکی دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند. باشگاه استقلال کار اشتباهی در حق من کرد و باید تاوانش را پس بدهند.

گفتنی است سهرابیان پس از جدایی از استقلال و بعد از حضور علی خطیر در پست مدیرعاملی نساجی به این تیم پیوست تا زیر نظر ساکت الهامی فصل را ادامه بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان