ماهان شبکه ایرانیان

بازداشت فروشندگان ارزهای جعلی در آبادان

پس از تماس فردی از شهروندان به پلیس ۱۱۰ در خصوص فروش ارز جعلی توسط ۲نفر جوان، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در محل حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: 2 مرد جوان هنگام فروش ارزهای جعلی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و بازداشت شدند.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ کیومرث کشوری شنبه شب در این ارتباط اظهار کرد: پس از تماس فردی از شهروندان به پلیس 110 در خصوص فروش ارز جعلی توسط 2نفر جوان، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در محل حضور یافتند.
 
وی افزود: پس از بررسی مقدماتی مشخص شد 2 مرد جوان قصد فروش 114 قطعه اسکناس یکصد دلاری ،10قطعه 200 یورویی، 65 قطعه 25 هزار دیناری و تبدیل آن به ریال را داشتند که ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شدند.
 
سرهنگ کشوری اضافه کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد که تمامی اسکناس‌های کشف شده تقلبی بوده بنابر این متهمان بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار داشت: این 2 متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و از آن طریق از سوی مقام قضایی با صدور قرار راهی زندان شدند.
 
وی از شهروندان خواست در مواجهه با افراد سودجویی که دنبال تبدیل ارز به ریال هستند هوشیار باشند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان