ماهان شبکه ایرانیان

احتمال کنار گذاشته شدن لژیونرها از تیم ملی برزیل

تیم ملی فوتبال برزیل در حالی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی فراز و نشیب‌هایی داشته و در ۹ بازی اول خود در این رقابت‌ها آمار چهار برد، چهار باخت و یک تساوی را برجای گذاشته که حالا خواسته عجیب رئیس جمهور برزیل هم می‌تواند اردوی این تیم را به لحاظ روانی به هم بریزد.

 رئیس جمهور برزیل خواسته عجیبی در مورد تیم ملی فوتبال این کشور دارد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال برزیل در حالی در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی فراز و نشیب‌هایی داشته و در 9 بازی اول خود در این رقابت‌ها آمار چهار برد، چهار باخت و یک تساوی را برجای گذاشته که حالا خواسته عجیب رئیس جمهور برزیل هم می‌تواند اردوی این تیم را به لحاظ روانی به هم بریزد.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد که رئیس جمهور برزیل یعنی لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا ملقب به لولا، ابراز تمایل کرده است که فقط بازیکنانی که در لیگ‌های برزیل بازی می‌کنند به اردوی تیم ملی این کشور فراخوانده شوند.

طبق این گزارش؛ لولا نمی‌خواهد بازیکنان برزیلی که در فوتبال اروپا شاغل هستند برای تیم ملی بازی کنند و می‌خواهد این خواسته‌اش را در ملاقاتی که با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل خواهد داشت، مطرح کند.

در صورت تحقق خواسته رئیس جمهور برزیل، بازیکنانی همچون وینیسیوس جونیور، رودریگو، رافینیا، ادرسون، دانیلو، مارکینیوش، اندریک و گابریل مارتینلی ممکن است از تیم ملی فوتبال برزیل کنار گذاشته شوند.

شاگردان دوریوال جونیور که در حال حاضر با 13 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی و پشت‌سر آرژانتین 19 امتیازی، کلمبیای 16 امتیازی و اروگوئه 15 امتیازی قرار دارند، خود را برای بازی بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) با پرو آماده می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان