ماهان شبکه ایرانیان

مونتاژ خودروهای چینی در خطوط تولید غربی

شماره روزنامه: ۶۱۲۴ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ...

پنج فرد آگاه به رویترز گفتند که خودروساز چینی چری، مونتاژ خودروهای خود را در سه کارخانه تخلیه‌شده رقبای غربی در روسیه از جمله فولکس‌واگن و مرسدس آغاز کرده است.

از زمان تهاجم روسیه به اوکراین و خروج خودروسازان از این کشور - روسیه - خودروسازان چینی بیش از نیمی از بازار خودروی روسیه را از نظر فروش تصاحب کرده‌اند. اکنون، آنها در حال گسترش دامنه فعالیت خود هستند تا سهم اعظم تولید خودرو در روسیه را نیز به دست بیاورند.

علاوه بر واردات خودرو به روسیه، چری که تقریبا یک‌پنجم فروش خودروهای سواری روسیه را در اختیار دارد، خودروهای تقریبا تمام‌شده وارد و آنها را در سه کارخانه روسی تکمیل می‌کند.

چری در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازار روسیه را با خودروهای سواری تامین می‌کند، اما قصد ندارد کارخانه‌های خود را در آنجا بسازد یا کارخانه‌ای بخرد. این شرکت در پاسخ به سوالات رویترز در مورد مونتاژ در کارخانه‌های روسیه،  اظهار نظر نکرد. حرکت چری برای شروع تولید در این سه کارخانه و فروش مدل‌هایی که در آنجا مونتاژ می‌شوند، قبلا گزارش نشده بود.

به گزارش ایسنا، روسیه هزینه خودروهای وارداتی را افزایش می‌دهد و خودروسازان خارجی را تشویق می‌کند تا تولید را بومی‌سازی کنند. مقامات چری اظهار کردند که این شرکت در سه سال آینده به بیش از 60بازار جدید وارد می‌شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان