ماهان شبکه ایرانیان

پنتاگون : آمریکا سامانه ضد موشکی تاد را در اختیار اسرائیل قرار می دهد

ایالات متحده اعلام کرد که یک سامانه ضد موشکی پیشرفته و شماری از نیروهای آمریکایی برای راه اندازی و عملیاتی کردن آن، به منظور «تقویت پدافند هوایی» به سرزمین‌های اشغالی می‌فرستد.

پنتاگون در ادامه حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ایالات متحده یک سیستم ضد موشکی پیشرفته موسوم به «تاد» را به سرزمین‌های اشغالی ارسال می‌کند.
 
به گزارش ایرنا، ایالات متحده اعلام کرد که یک سامانه ضد موشکی پیشرفته و شماری از نیروهای آمریکایی برای راه اندازی و عملیاتی کردن آن، به منظور «تقویت پدافند هوایی» به سرزمین‌های اشغالی می‌فرستد.
 
پت رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای با اشاره به عملیات موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: استقرار یک سامانه ضد موشکی تاد (THAAD)، سامانه یکپارچه دفاع هوایی اسرائیل را تقویت می‌کند.
 
جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده نیز اظهار کرد که این سامانه را برای آنچه «دفاع از اسرائیل» خواند، به سرزمین‌های اشغالی می‌فرستد.
 
پیش از این، تلویزیون رژیم صهیونیستی از موافقت اولیه واشنگتن با استقرار سامانه ضد موشکی تاد در سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان