ماهان شبکه ایرانیان

روزنامه عبری : اسرائیل سامانه رهگیری پهپاد ندارد

روزنامه عبری معاریو همچنین نوشت: حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نیروهای «گولانی» در جنوب حیفا یک تراژدی و یک رویداد سخت، نگران‌کننده و چالش‌آفرین برای «ارتش اسرائیل» است.

روزنامه معاریو اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حال حاضر سامانه رهگیری پهپاد را در اختیار ندارد.
 
به گزارش فارس، این روزنامه صهیونیستی گزارش داد اسرائیل در حال حاضر سامانه رهگیری اختصاصی برای مقابله با پهپادهایی که از لبنان، غزه، سوریه، عراق، ایران و یمن به سمت اسرائیل پرتاب می‌شوند، در اختیار ندارد.
 
معاریو همچنین نوشت: حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نیروهای «گولانی» در جنوب حیفا یک تراژدی و یک رویداد سخت، نگران‌کننده و چالش‌آفرین برای «ارتش اسرائیل» است.
 
در همین حال، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که نیروی هوایی اسرائیل، پهپاد را در نزدیکی نهاریا رصد کردند و آژیرهای خطر به صدا درآمدند؛ اما پس از آن، مسیر حرکت پهپاد نامعلوم شد و به اردوگاه در نزدیکی بنیامینا رسید.
 
رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند در حملات شب گذشته حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی، بیش از 110 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.
 
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد، سامانه‌های پدافند هوایی در رصد کردن این پهپاد ناکام ماندند.رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از این منبع نقل کرد، حزب الله توانست سامانه پدافند هوایی را فریب دهد و در ابتدا اقدام به حملات راکتی کرد تا فرستادن این پهپاد را پوشش دهد.
 
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد، ارتش در حال انجام تحقیقات در خصوص اصابت پهپاد به نزدیکی بنیامینا در جنوب حیفا است؛ چرا که هیچ هشداری قبل از این حمله داده نشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان