ماهان شبکه ایرانیان

ابراهیم حاتمی کیا نسخه سینمایی سریال موسی (ع) را می‌سازد ؛ با حضور مریلا زارعی و علیرضا کمالی

سریال «موسی (ع)» که قرار است به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به تولید برسد این روزها با یک قسمت سینمایی پیش می‌رود تا خود را به جشنواره فجر برساند.

سریال «موسی (ع)» که قرار است به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به تولید برسد این روزها با یک قسمت سینمایی پیش می‌رود تا خود را به جشنواره فجر برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح سینمای ایران که طی چند سال اخیر در حال بازنویسی فیلمنامه «موسی (ع)» بوده است بعد از بازنویسی‌های متعدد تولید این مجموعه را آغاز کرد. با این حال او قرار است ابتدا نسخه‌های سینمایی از چند مقطع زندگی حضرت موسی (ع) را به تولید برساند.

در چند سال اخیر کارگاه‌های مختلفی برای طراحی لباس و صحنه این سریال راه اندازی شد و از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هم برای این سریال استفاده می‌شود.

طبق آخرین خبرها در حال حاضر نسخه سینمایی بخش کودکی موسی (ع) این روزها در حال آماده سازی برای حضور در جشنواره فیلم فجر است، علیرضا کمالی و مریلا زارعی در این قسمت به ایفای نقش می‌پردازند که علیرضا کمالی نقش عمران پدر حضرت موسی (ع) و مریلا زارعی نقش مادر ایشان را برعهده دارد.

این پروژه همانطور که پیش از این هم در اخبار مطرح شده است با تکنولوژی‌های مختلفی پیش می‌رود و این‌طور که در خبرهای قبلی آمده است، پروژه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» در مراحل مختلف با تشکیل تیم تحقیق و توسعه (R&D) و استفاده از استعداد نیروی انسانی متخصصِ ایرانی، اقدام به توسعه تکنولوژی و بومی‌سازی «Virtual Production» با ابزارهای داخلی کرده است. بر همین اساس، تست‌های مختلفی برای فیلمبرداریِ تکنولوژی «تولید مجازی» طراحی و اجرا شده است و پیگیری‌های متعدد برای تامین و تجهیز زیرساخت‌های لازم و ترکیب آن با توان و ابزار داخلی در جریان است.

محمود رضوی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد که پیش از این تهیه فیلم و سریال‌های مختلفی را بر عهده داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان