ماهان شبکه ایرانیان

قلعه‌نویی: با برد قطر، راه جام جهانی ۲۰۲۶ هموار می‌شود

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از بازی با قطر تاکید کرد که کسب سه امتیاز این دیدار، تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۲۶ نزدیک‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت، با کسب سه امتیاز دیدار مقابل قطر راه صعود تیمش به جام جهانی 2026 هموار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی مقابل قطر در چارچوب هفته چهارم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا اظهار داشت: اجازه بدهید هم از کشور امارات و هم از باشگاه شباب الاهلی تشکر کنم بابت میزبانی این دیدار. با توجه به امتیازات تیم‌ها در جدول شرایط خاصی وجود دارد و اگر ما ان‌شاءالله سه امتیاز بازی را بگیریم که با همین هدف هم به میدان می‌رویم، تقریباً راه صعود ما هموار می‌شود. از تیم قطر شناخت کامل داریم و باید بگویم یک تیمی هستند که فوتبالی بابرنامه بازی می‌کنند و در انتقال توپ بسیار خطرناک هستند. ما چند ماه قبل در جام ملت‌ها با آنها بازی کردیم و معتقدم در آن بازی هم فوتبال باکیفیتی ارائه کردیم، ولی با بدشانسی نتوانستیم به فینال صعود کنیم.

وی ادامه داد: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی قبل خیلی فرق می‌کند. جا دارد از بازیکنانم به خاطر بازی قبل نهایت تشکر را داشته باشم. در بازی قبل که ما انجام دادیم و فیلم آن را چند بار دیدیم، ما در ساختار دفاعی در آن جو (ورزشگاه بنیادکار تاشکند) به نحو احسن وظایف خودمان را انجام دادیم. از هر نظر برای بازی فردا آماده هستیم. احتمالاً تغییراتی خواهیم داشت که بعضی‌های آن اجباری است و بعضی هم به خاطر تغییرات تاکتیکی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان