ماهان شبکه ایرانیان

تشییع پیکر شهید نیلفروشان پنج‌ شنبه در اصفهان

شهید عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت بود که شامگاه ششم مهر ماه به همراه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حملات وحشیانه رژیم ملعون صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

پیکر مطهر سردار نیلفروشان صبح پنج‌شنبه مصادف  26 مهر ماه در اصفهان و با حضور عاشقان ولایت و امامت تشییع می‌شود.
 
به گزارش تسنیم، پیکر مطهر سردار نیلفروشان صبح پنج‌شنبه مصادف  26 مهرماه در اصفهان تشییع می‌شود.
 
شهید عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت بود که شامگاه ششم مهر ماه به همراه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حملات وحشیانه رژیم ملعون صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید؛ پیکر مطهر این سردار بزرگ اصفهانی روز بیستم مهر ماه در عملیات تفحص سپاه پاسداران پیدا شد و قرار است پس از تشییع تشییع در کربلا و نجف به کشور باز گردانده خواهد شد.
 
بر اساس برنامه اعلام شده مراسم تشییع پیکر مطهر سردار نیلفروشان امروز در کربلا و نجف برگزار شده و سپس برای وداع آخر با امام رضا(ع) به مشهد مقدس انتقال یابد. طبق برنامه اعلام شده مراسم تشییع این فرمانده اندیشمند محور مقاومت در تهران فردا مصادف با 24 مهر ماه از میدان امام حسین(ع) برگزار شده و پس از اقامه نماز میت توسط مقام معظم رهبری به اصفهان انتقال می‌یابد.
 
در همین راستا مراسم وداع با پیکر سردار نیلفروشان چهارشنبه از ساعت 19 الی 21 در امام‌زاده در امامزاده شاه میرحمزه و مراسم تشییع نیز از ساعت 8:30 صبح پنج‌شنبه بیست و ششم مهر ماه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است که پیکر سردار نیلفروشان بنا به وصیت شهید در قطعه شهدای عملیات کربلای 5 و کنار هم‌رزمانش شهید احمد کاظمی و شهید حسین خرازی به خاک سپرده خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان