ماهان شبکه ایرانیان

تزیین لقمه نذری با انواع ایده های متفاوت

اگر به دنبال ایده های جذاب برای تزیین لقمه های نذری هستید در این قسمت با دیزاین انواع لقمه به روش ساده و مجلسی آشنا می شوید.

تزیین لقمه نذری با انواع ایده های متفاوت

تزیین لقمه نذری برای سفره‌ های پذیرایی شما با ایده‌ های جذاب و متنوع را می‌ توانید، در این بخش مشاهده کنید. دیزاین‌ها بسیار ساده بوده و در این بخش نمونه‌ هایی از آن را مشاهده  می کنید.

دیزاین مجلسی لقمه نذری

انواعی از تزیین لقمه نذری:

این نوع تزیین‌ ها بسیار متنوع و ویژه بوده و شما علاقه مندان در این بخش می‌ توانید نمونه‌ هایی از این دیزاین‌ ها را مشاهده کنید. برای این دیزاین‌ ها می‌ توانید از ربان‌ های مخصوص و رنگی استفاده کنید که متناسب با مهمانی شما هستند.

یکی از مواردی که بر سر سفره‌ های نذری محبوبیت زیادی دارد، لقمه‌ های نذری بوده که شما می‌ توانید در این بخش انواع از آنها را مشاهده کنید.

دیزاین مخصوص رول لقمه نذری

دیزاین قیفی لقمه نذری

دیزاین سینی لقمه نذری

ایده جدید برای لقمه‌ های نذری :

یکی از ایده‌ هایی که برای لقمه‌ های نذری سال استفاده می‌ شود، پیچیدن آنها با استفاده از روبان‌ های سبز می‌ باشد. شما می‌ توانید با سبزی تره نیز این کار را انجام دهید. همچنین می‌ توانید به صورت آماده قیف‌ های لقمه را تهیه کرده و لقمه‌ های خود را درون آن بگذارید.

دیزاین برای لقمه نذری

دیزاین لقمه نذری با تربچه:

تربچه را به روش‌ های مختلف برش زده و به صورت گل برش بزنید. در ادامه آنها را به خلال دندان ها کشیده و روی لقمه‌ ها قرار دهید. در این روش شما باید لقمه‌ ها را درون سینی سرو کنید.

دیزاین های لقمه نذری

دیزاین انواع لقمه نذری

اگر می‌ خواهید لقمه‌ های نذری شما آماده باشد و برای پذیرایی به راحتی آن را پخش کنید، باید لقمه‌ ها را روبان پیچ کنید در این روش لقمه‌ ها به راحتی پذیرایی می‌ شود و تا چند ساعت نیز لقمه‌ ها تازه باقی می‌ ماند.

دیزاین لقمه نذری نون پنیر

دیزاین لقمه نذری

دیزاین رول لقمه نذری

مدل های دیزاین لقمه نذری

دیزاین محبوب لقمه نذری

دیزاین‌ های جذاب برای لقمه‌ های نذری:

شما می‌ توانید از روش‌ های ساده و آسانی برای این کار استفاده کنید. دیزاین کردن سینی سرو نیز یکی از مهم‌ ترین این ایده‌ ها بوده که بسیار ساده و آسان می‌ باشد. نکته مهم این است که بعد از تزیین کردن باید روی سینی را با سلفون پیچیده و درون یخچال قرار دهید. این کار باعث شده تا لقمه‌ های شما نرم و تازه باقی بماند.

تزیین لقمه نذری

دیزاین لقمه با گل محمدی:

در این روش می‌ توانید لقمه‌ ها را درون سینی سرو قرار داده و روی آن را با استفاده از گل محمدی تزیین کنید. همچنین استفاده از گوجه‌ های گیلاسی نیز ایده دیگری برای این دیزاین‌ها خواهد بود. در این روش گوجه گیلاسی را با استفاده از خلال دندان روی لقمه‌ ها فیکس کنید و دور تا دور سینی به شکل‌های مختلف بچینید.

دیزاین لقمه نذری به روز

دیزاین دیزاین لقمه نذری با ربان

دیزاین لقمه نذری ویژه

دیزاین برای لقمه نذری

انواع تزیین لقمه نذری

مدل تزیین لقمه نذری

دیزاین های لقمه نذری

 

دیزاین لقمه نذری سال

دیزاین سینی لقمه نذری

دیزاین لقمه سوخاری:

ایده جذاب دیگری که در آرگا به شما پیشنهاد می‌ کنیم، استفاده از لقمه‌ های سوخاری می‌ باشد. در این روش با استفاده از نان‌ های تست لقمه‌ های خود را تهیه کرده و آن را به صورت مثلث برش بزنید. در ادامه روی سطح نان تست‌ ها را نیز مقداری پنیر خامه‌ای بمالید و درون پودرهای سوخاری بغلتانید و روی آن را تزیین کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان