ماهان شبکه ایرانیان

تشییع پیکر سردار نیلفروشان در تهران/ از حضور سردار قاآنی تا استقبال مردم از شهید القدس+ عکس و فیلم

مراسم تشییع پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان در میدان آیینی امام حسین (ع) در تهران با حضور پرشور مردم برگزار شد.

به گزارش مشرق، سردار شهید عباس نیلفروشان چندی قبل در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در منطقه ضاحیه لبنان به فیض شهادت نائل آمد. تلاش‌ها برای شناسایی پیکر این شهید سر افراز ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل پیکر وی شناسایی و برای تشییع ابتدا به کشور عراق و سپس شامگاه دیشب به کشور عزیزمان منتقل شد.

تشییع پیکر سردار نیلفروشان در میدان آیینی امام حسین (ع)+ عکس و فیلم

تشییع پیکر سردار نیلفروشان در میدان آیینی امام حسین (ع)+ عکس و فیلم

مردم تهران از ساعاتی قبل با حضور در میدان آئینی امام حسین تشییع پیکر این شهید را آغاز کردند.

تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید سردار نیلفروشان در پایتخت

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان را اعلام کرد.

حضور ورزشکاران جوان پارالمپیکی در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان

ورزشکاران جوان پارالمپیکی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید عباس نیلفروشان حضور یافته‌اند.

حضور سردار قاآنی و سایر فرماندهان سپاه در میدان امام حسین تهران
سردار قاآنی و سایر فرماندهان سپاه جهت شرکت در مراسم تشییع سردار نیلفروشان در میدان امام حسین تهران حضور یافته‌اند.

حضور مخبر در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان

محمد مخبر با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در میدان امام حسین (ع) حضور یافت.

حضور رئیس قوه قضاییه در مراسم تشییع شهید نیلفروشان

غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه هم در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در میدان امام حسین (ع) حضور یافت.

حضور خانواده شهید نیلفروشان در مراسم تشییع پیکر شهیدالقدس

خانواده شهید نیلفروشان در مراسم تشییع پیکر عزیزشان در میدان امام حسین (ع) حضور یافتند.

پزشکیان در مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان حضور یافت.

حضور پدر شهید نیلفروشان در مراسم تشییع پیکر پسر بزرگوارش

پدر شهید نیلفروشان در مراسم تشییع پیکر پسر بزرگوارش حضور یافت.

مخبر: شهید نیلفروشان وظیفه‌اش را به بهترین وضع انجام داد
محمد مخبر گفت: شهید نیلفروشان جز شهدای دانشمندی بود که تکلیفش را با حضور در جبهه مقاومت می‌دانست و وظیفه‌اش را به بهترین وضع انجام داد و اجرش هم گرفت، شهادت حق آقای نیلفروشان بود.

حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف داخلی و خارجی به منظور پوشش مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان

شعار لبیک یا حسین و مرگ بر اسرائیل در میدان امام حسین (ع)

حاضران در مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان شعار لبیک یا حسین و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

پزشکیان: ما تا آخر ایستاده‌ایم

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان به خبرنگار مهر گفت: ما تا آخر ایستاده‌ایم.

امروز جبهه مقاومت با قدرت بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با بیان اینکه شهید نیلفروشان برای سیدحسن نصرالله رفیق و پشتوانه بود، اظهار کرد: شهید نیلفروشان کسی بود که با تأیید رهبری انقلاب به یاری سیدحسن نصرالله در میدان حاضر شد و در اوج درگیری‌ها حاضر بود. او رفیق نیمه راه سیدحسن نشد و تا شهادت با وی ماند.

وی افزود: دشمن بداند اگر ما را بکشد مکتب مقاومت جان بیشتری می‌گیرد. امروز جبهه مقاومت با قدرت بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد و تا نابودی دشمن لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد.

شهید نیلفروشان شناخت خوبی نسبت به دشمن داشت

سرتیپ مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید عباس نیلفروشان گفت: با شهید نیلفروشان چندین سال بود تقریباً روزانه در کنار هم بودیم، شهید همیشه یک روحیه انقلابی و با استقامت و با اراده با نگاه بلند داشت.

وی افزود: شهید نیلفروشان شناخت خوبی نسبت به دشمن داشت و می‌توان گفت که طراحی‌های مناسب در حرکت‌های عملیاتی از ویژگی‌های اصلی شهید نیلفروشان بود.

سردار فدوی: عملکرد جبهه مقاومت بینظیر است

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان گفت: میدان و دیپلماسی با هم هماهنگ‌تر و مستحکم‌تر شده اند این در حال حاضر بروز بیشتری دارد و گرنه همواره روال ما این بوده که هیچ مسیری را برای پیروزی بر جبهه کفر آمریکا و همراهانش نبسته‌ایم. جبهه میدان و دیپلماسی همواره باز بوده است.

وی افزود: عملکرد جبهه مقاومت بی نظیر است. در این یک سال یک جبهه بزرگ درست شده است. این خبیثان عالم فکر می‌کردند ما ذره ذره در جاهای مختلف هستیم، اما کل منطقه امروز در اختیار جبهه مقاومت است. وقتی ایران سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و یمن به عنوان یک ید واحده دارند عمل می‌کنند یعنی ما با سرعت رو به جلو هستیم.

وی در خصوص نتیجه جنگ گفت: معلوم است، خدا در قرآن فرموده است که پیروزی از آن حزب خداست و شکست از آن حزب شیطان. ما چهال و پنج سال است این را داریم می‌بینیم این بار هم خواهیم دید.

سردار فدوی با اشاره به نقش ایران در مقاومت اظهار کرد: ایران ام القرای اسلام است و از اول بوده و خواهد بود. ما با قوت امامین انفلاب اسلامی و سپاه به عنوان بازوی ولایت وفقیه این را اجرایی کرده ایم. ما از مظلوم دفاع می‌کنیم و با ظالم می‌جنگیم و دست همه کسانی که با ظلم و شرارت خبیثان آمریکایی و صهیونیست‌ها مقابله می‌کنند را پر خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه فلسطینی‌ها، حزب الله و یمن قدرتمند شده‌اند و در مقابل آمریکا ایستاده اند و آنها هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. این یعنی هر روز توانمندی جبهه حق مقاومت و انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود و این به پیروزی ختم می‌شود که همه عالم شاهد آن باشند.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری: حزب الله و مقاومت با عزمی راسخ‌تر بر صهیونیست‌ها خواهند تازید

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری نیز امروز در مراسم تشییع سرلشکر پاسدار شهید سرلشکر عباس نیلفروشان مستشار عالی کشورمان در میدان امام حسین (ع) گفت: رژیم صهیونیستی بداند به رغم شهادت سردار نیل فروشان، مکتب حاج قاسم نهادینه‌تر خواهد شد و جبهه مقاومت و حزب الله با عزمی قوی‌تر و راسخ‌تر بر صهیونیست‌ها می‌تازد و لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: گاهی مجاهدان و سنگرنشینان اسلام ناب محمدی (ص) بعد از عمری مجاهدت و تلاش به مرحله شهادت می‌رسند و در حقیقت طبق آموزه‌های قرآن کریم، جان خود را با خداوند متعال معامله می‌کنند. چرا که خداوند شهادت را هدیه الهی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه شهید نیلفروشان، علمدار شهید سیدحسن نصرالله در لبنان بود، گفت: به یاد دارم هر زمانی که صحبت از جبهه مقاومت می‌شد، تمام وجود این شهید ایثار و شهادت بود و در زمان حیات هم رئیس دانشگاه و استادی ارزشمند و هم رزمنده‌ای جانباز و گمنام بود و در میدان رزم، توانمندی بی نظیری از خود به جا گذاشت.

حجت الاسلام منتظری تاکید کرد: در محضر این شهید پیمان می‌بندیم که بزرگترین خواسته وی که ولایمتداری بود محقق کنیم. با شهید نیلفروشان پیمان می‌بندیم تا زمان نابودی همه ظالمان، مستکبران و صهیونیست‌ها، از سربازی رهبر معظم انقلاب دست برنداریم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در وصف شهید نیلفروشان گفت: مولای ما فرمودند عزادارم. اما عزاداری از جنس انقلاب و از جنس حسین (ع) است.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه مردم در تشییع این شهید بزرگ پیمان می‌بندند که همچنان سرباز رهبرمعظم انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: همه ما مردم و شاگردان شهید نیلفروشان در میدان رزم و دانشگاه پیمان می‌بندیم که تا زمان پایان ظلم و اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت رهبر انقلاب و میلیون‌ها رزمنده، همچنان بر سر عهد و پیمان خود بمانیم.

تشییع پیکر شهید نیلفروشان از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدا

پیکر شهید نیلفروشان از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدا تشییع شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان