ماهان شبکه ایرانیان

حتی العربیه قطر هم به پیروزی شگفت‌انگیز ایران اعتراف کرد

سایت العربیه قطر در گزارشی به پیروزی پرگل و غافلگیرکننده ایران مقابل قطر اعتراف کرد.

سایت رسانه العربیه در گزارشی کوتاه به بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر اشاره و پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی را هیجان انگیز دانست.

به گزارش مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 امروز سه شنبه 24 مهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با توجه به اینکه ایران با یک گل از حریف خود عقب بود اما در نهایت با پیروزی 4 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

سایت العربیه قطر در رابطه با این بازی نوشت: تیم ملی ایران در مقابل قطر، که ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود، با نتیجه‌ای هیجان‌انگیز 4 بر یک پیروز شد. این بازی در دور چهارم از رقابت‌های گروه اول مرحله انتخابی جام جهانی 2026 که به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، انجام شد.

در ورزشگاه «مکتوم بن راشد آل مکتوم»، معز علی عبدالله، مهاجم تیم الدحیل قطر، در دقیقه 17 گل اول را برای قطر به ثمر رساند، اما سردار آزمون، مهاجم باشگاه شباب الاهلی امارات، سه دقیقه پیش از پایان نیمه اول بازی را برای ایران مساوی کرد.

تنها سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم، آزمون بار دیگر برای ایران گلزنی کرد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. محمد محبی نیز در دقیقه 66 گل سوم ایران را وارد دروازه قطر کرد و در وقت‌های اضافی دوباره محبی با زدن گل چهارم، دومین گل خود را در این بازی ثبت کرد.

با این پیروزی، تیم ملی ایران با 10 امتیاز به همراه ازبکستان در صدر جدول گروه اول قرار گرفت و تیم قطر با 4 امتیاز در جایگاه سوم، هم‌امتیاز با امارات، باقی ماند.

در این مرحله پایانی از مقدماتی، 18 تیم به سه گروه تقسیم شده‌اند که هر گروه شامل 6 تیم است. این تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند. دو تیم برتر از هر گروه به طور مستقیم به جام جهانی 2026 صعود می‌کنند. تیم‌های سوم و چهارم نیز به مرحله چهارم می‌روند تا برای دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف جهانی رقابت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان