ماهان شبکه ایرانیان

استعفای مدیر مدرسه ای که مادری به ازای شهریه فرزندش آن را نظافت کرد

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس پیرو بررسی‌های صورت گرفته و با عنایت به اظهارات ثبت شده مدیر مدرسه، اولیا دانش‌آموز و بر اساس مستندات موجود، با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ ایشان لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقرارت در اختیار هیأت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت .

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس پیرو بررسی‌های صورت گرفته و با عنایت به اظهارات ثبت شده مدیر مدرسه، اولیا دانش‌آموز و بر اساس مستندات موجود، با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ ایشان لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقرارت در اختیار هیأت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت .
 
لازم به ذکر است، روز گذشته نیز داره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که «نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کردند.
 
بر اساس بررسی انجام شده، آنچه تاکنون محرز شده، با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد.
 
بی شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.»
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان