ماهان شبکه ایرانیان

حبس خانگی خودرو ؛ ازکی نمی تواند بیمه صادر کند!

گویا کلا شرکت ازکی نمی تواند بیمه نامه صادر کند چرا که در هر تماس با این شرکت بیش از ۲۰ نفر در صف انتظار پاسخ کارشناس هستند! و پس از صرف مدت ها زمان و ارتباط با کارشناس، اعلام می شود احتمالا صادر می شود!

یکی از کاربران عصرایران با ارسال پیامی نوشت:
سه روز پیش از سایت ازکی اقدام به ثبت سفارش بیمه شخص ثالث کردم و متاسفانه با گذشت 3 روز همچنان این شرکت در صدور بیمه نامه ناتوان است.
 
جالب اینجاست که شب اول پیامی برای من ارسال شد که‌ نوشته بود: «متاسفانه به دلیل قطعی سراسری بیمه ی مرکزی، صدور بیمه‌نامه‌ شما فعلاً امکان‌پذیر نمی‌باشد. این اختلال سراسری می‌باشد و در اولین فرصت پس از رفع مشکل، بیمه نامه شما صادر خواهد شد .
با تشکر از شکیبایی شما»
 
حبس خانگی خودرو ؛ ازکی نمی تواند بیمه صادر کند!
 
این در حالیست که اگر سامانه بیمه مرکزی و سنهاب قطع باشد کارگزار می تواند بیمه صادر کند و فقط دریافت کد یکتا موکول به وصل شدن سامانه بیمه مرکزی می باشد.
 
جالب اینجاست که در تماسی که با ازکی داشتم اعلام کردم و پرسیدم خودروی بنده بیمه ندارد و اگر خدای نکرده اتفاقی بیافتد چه کسی پاسخگوست؟ کارشناس ازکی اعلام کرد: «خودرو را بیرون‌ نبرید و استفاده نکنید تا مشکلی پیش نیاید!»
 
از طرفی گویا کلا این شرکت نمی تواند بیمه نامه صادر کند چرا که در هر تماس با این شرکت بیش از 20 نفر در صف انتظار پاسخ کارشناس هستند! و پس از صرف مدت ها زمان و ارتباط با کارشناس، اعلام می شود احتمالا صادر می شود!
مشخص نیست نظارت بیمه مرکزی بر این شرکت ها کجاست که اینگونه با اعصاب و روان مردم رفتار می شود.
 
حال با گذشت سه روز همچنان خودروی بنده بیمه ندارد! و همچنان این شرکت از صدور یک بیمه شخص ثالث علی رغم دریافت میلیونی حق بیمه عاحز است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان