ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ تا از بهترین کفش‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

رتبه‌بندی ده کفش ورزشی برتر ورزشکاران در طول المپیک ۲۰۲۴ پاریس طبق طراحی، عملکرد و تأثیرگذاری آن ها در طی رقابت را در اینجا بخوانید

10 تا از بهترین کفش‌های المپیک 2024 پاریس

در پایان المپیک تابستانی 2024 که در پاریس برگزار شد نه تنها شاهد رقابت‌های ورزشی جذاب بودیم بلکه توجه زیادی به تجهیزات و کفش‌هایی که ورزشکاران استفاده می‌کردند جلب شد. برندهای مختلف تلاش کردند بهترین کفش‌ ورزشی خود را برای این رقابت‌ها ارائه دهند تا ورزشکاران نیز با پوشیدن آن‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش بگذارند. المپیک همیشه یکی از بهترین فرصت ها برای به نمایش دادن بهترین ها در همه ی ابعاد بوده است. از جمله بهترین ورزشکار، بهترین کفش ورزشی، بهترین سالن و سایر بهترین هایی که در این زمینه مطرح هستند و این بهترین ها هستند که همیشه جاودانه می مانند.

نقش کلیدی کفش کتونی در المپیک برای ورزشکاران

در المپیک پاریس 2024 کفش‌های ورزشی به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای عملکردی، جایگاهی استراتژیک در موفقیت ورزشکاران ایفا خواهند کرد. در رشته‌های سرعتی و استقامتی مانند دو و میدانی، شنا یا ماراتن این فناوری‌ها می‌توانند تفاوت میان پیروزی و شکست را رقم بزنند. در واقع کفش در المپیک تنها یک وسیله ساده نیست؛ بلکه یک سلاح پیشرفته برای تسلط بر رقابت‌ها و ثبت رکوردهای تاریخی است. همین مسئله برندهای مطرح جهانی را به این کار واداشته که بهترین کفش ورزشی با بهترین طراحی را به ورزشکاران اعطا کنند. از این رو در المپیکی که گذشت شاهد فناوری های پیشرفته ای در کفش های ورزشی بودیم که در ادامه نام ورزشکار، نام رشته ورزشی و کفشی که به پا داشت را از سایت Sports Illustrated لیست کرده ایم.

معرفی 10 تا از بهترین کفش‌های المپیک 2024 پاریس

در ادامه لیستی از 10 کفش ورزشی زنانه و مردانه برتر که در المپیک 2024 توسط ورزشکاران پوشیده شده است آمده است. انتخاب این کفش‌ها براساس ترکیبی از طراحی عملکرد و تأثیرگذاری آن‌ها در رقابت‌ها صورت گرفته است.

 

10. روری مک‌ایلروی - Rory McIlroy

خرید کتونی نایک از فروشگاه کتونی ال ای

- ورزشکار: گلف‌باز ایرلندی روری مک‌ایلروی

- کفش: Nike Victory Tour 3 'Electric' سایت نایک کفش Nike Victory Tour 3 را با قیمت 210 دلار برای فروش گذاشته. برای خرید کتونی نایک از فروشگاه کتونی ال ای می توانید انواع مدل کتونی نایکی را از قیمت 1,700,000 تومن تا حدودا 3,000,000 تومن خریداری کنید.

 

9. سیمون بایلز

انواع کتونی نایک ایرمکس کتونی ال ای

- ورزشکار: ژیمناست آمریکایی سیمون بایلز

- کفش: Nike Air Max Dn 'Olympics' - نحوه خرید: کتونی ایرمکس dn در وب سایت نایک برای بزرگسالان به قیمت 170 دلار و برای کودکان به قیمت 140 دلار موجود است. در وب سایت کتونی ال ای انواع کتونی نایک ایرمکس در تخفیفات ویژه از 1,800,000 تا 2,800,000 تومان به فروش می رسد.

 

8. گبی توماس

انواع کتونی نیوبالانس زنانه و مردانه

- ورزشکار: دونده سرعت آمریکایی گبی توماس

- کفش: New Balance FuelCell MD-X spikes - نحوه خرید: علاقه مندان به این کفش ورزشی مردانه میتو.انند بصورت انلان از وب سایت نیوبالانس به قیمت 128 دلار از خریداری کنند. در وب سایت کتونی ال ای انواع کتونی نیوبالانس زنانه و مردانه در تخفیفات ویژه با قیمت از 1,900,000 تومان به بالا به فروش می رسد.

 

7. کوین دورانت

انواع کتونی نایکی کتونی ال ای

- ورزشکار: بازیکن بسکتبال تیم آمریکا کوین دورانت

- کفش: Nike KD 17 با ترکیب رنگ ویژه 'USA' - نحوه خرید: این محصول در سایت نایکی برای علاقمندان به کتونی ورزشی Nike KD 17 که در ترکیب رنگ مشابه 'USA' است با قیمت 150 دلار عرضه می شود. در وب سایت کتونی ال ای انواع کتونی نایکی با تنوع بسیار بالا در رنگ بندی و طرح های مختلف برای علاقمندان به کتونی نایکی با کاربری های مختلف کتونی نایکی ورزشی، کفش نایکی برای پیاده روی کتونی، نایکی برای دویدن و ... موجود است. برای خرید کتونی نایکی از فروشگاه کتونی ال ای وارد سایت katooni-la.com شوید.

 

6. نوا لایلز

انواع کتونی آدیداس سایت کتونی ال ای

- ورزشکار: دونده سرعت آمریکایی نوا لایلز

این دونده پر افتخار و قهرمان دو 100متر المپیک 2024 پاریس، شاید بهترین هدیه برای برند آدیداس را به ارمغان آورد. آدیداس که اسپانسر نولا لایز بود با رونمایی از جدیدترین محصول خود برای این قهرمان توانست معرفی محصول بسیار ارزنده ای داشته باشد.

- کفش: adidas Adizero Y-3 spikes - نحوه خرید: خریداران آنلاین می‌توانند کفش‌های دو و میدانی آدیداس را از وب‌سایت آدیداس خریداری کنند. در وب سایت کتونی ال ای انواع کتونی ورزشی اورجینال ویتنامی با قیمت های باورنکردنی آماده خرید اینترنتی می باشد. قیمت کتونی آدیداس در کتونی ال ای از 1,700,000 تومان شروع می شود.

 

5. سابرینا آیونسکو

Nike Sabrina 2 با ترکیب رنگ 'United'

- ورزشکار: بازیکن بسکتبال تیم آمریکا سابرینا آیونسکو

- کفش: Nike Sabrina 2 با ترکیب رنگ 'United' باز هم کفش نایک برای قهرمانان المپیکی می درخشد. این محصول نایکی با دیزاین حرفه‌ای و خاص را از سایت اختصاصی نایکی به قیمت 130 دلار برای سایز بزرگسالان می توان خریداری کرد.

 

4. بریانا استوارت

PUMA Stewie 3 با ترکیب رنگ اختصاصی بازیکن

- ورزشکار: بازیکن بسکتبال تیم آمریکا بریانا استوارت

- کفش: PUMA Stewie 3 با ترکیب رنگ اختصاصی بازیکن - نحوه خرید: علاقمندان به کتونی پوما این محصول خاص PUMA Stewie 3 را به قیمت 125 دلار برای بزرگسالان از وب‌سایت پوما میتوانند خریداری کنند. در فروشگاه کتونی ال ای انواع کفش پوما از 2,250,000 تومان شروع قیمت دارد.

 

3. کوکو گاف

کفش نیو بالانس Coco CG1

- ورزشکار: تنیس‌باز آمریکایی کوکو گاف

- کفش: New Balance Coco CG1 با ترکیب رنگ 'Stars & Stripes' - نحوه خرید: بصورت اینترنتی از وب سایت نیوبالانس به قیمت 170 دلار قابل سفارش است. سایت خرید کتونی ال ای یکی از کامل ترین وب سایت های فروش کفش و کتونی نیوبالانس می باشد که این برند پرطرفدار را در مدل های مختلف موجود دارد. اگر قصد خرید کتونی نیوبالانس دارید حتما به کتونی الای سر بزنید.

 

2. استفن کری

Curry 12 با ترکیب رنگ 'USA' آندرآمور

- ورزشکار: بازیکن بسکتبال تیم آمریکا استفن کری

- کفش: Curry 12 با ترکیب رنگ 'USA' - نحوه خرید: Curry 12 در دو ترکیب رنگ 'USA' در اواخر این ماه عرضه می‌شود. این محصول برای برند آندرآمور می باشد که به تازگی آماده خرید اینترنتی شده است.

 

1. لبران جیمز

Nike LeBron 22 با ترکیب رنگ 'Gold Medal'

- ورزشکار: بازیکن بسکتبال تیم آمریکا لبران جیمز

- کفش: Nike LeBron 22 با ترکیب رنگ 'Gold Medal' پرچمدار برند نایکی قطعا لبرون جمیز است و طبق معمول از این برند پرطرفدار به خوبی حمایت کرده. است. او کفش Nike LeBron 22 را در المپیک پوشید. این محصول برای خرید اینترنتی در وب سایت نایکی در ماه سپتامبر عرضه می‌شود. کتونی ال ای تمامی محصولات کفش و کتونی نایکی خود را با تخفیف ویژه از 1,700,000 به فروش می رساند. برای خرید کتونی پیاده روی زنانه و مردانه و همچنین خرید کتونی مخصوص رانینگ زنانه و مردانه کتونی ال ای بهترین انتخاب شما و برای سلامت شماست.

جمع بندی

در نهایت المپیک پاریس 2024 صحنه‌ای بود که در آن مرزهای تکنولوژی و ورزش بیش از هر زمان دیگری به هم پیوند خوردند و کفش‌های ورزشی پیشرفته نقشی حیاتی در این هم‌گرایی داشتند. این ابزارهای به ظاهر ساده با بهره‌گیری از جدیدترین نوآوری‌های علم به افزایش توانمندی و محافظت از ورزشکاران کمک کردند. در رقابت‌هایی که کسری از ثانیه‌ها سرنوشت‌ساز هستند اهمیت این تجهیزات بیش از هر زمان دیگری نمایان می‌شود. در نتیجه کفش ورزشی نه فقط در خدمت راحتی و ایمنی بلکه در خدمت به‌دست آوردن مدال‌ها و شکستن رکوردها نقش آفرینی نمود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان