ماهان شبکه ایرانیان

استقلال؛ بین لیگ برتر و آسیا؛ ذوب‌آهن در کمین

استقلال در تقاطعی حساس از فصل، باید همزمان به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فکر کند. آبی‌پوشان که در آستانه بازی با النصر عربستان قرار دارند، فردا در لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن خواهند بود.

تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با النصر عربستان در لیگ نخبگان فردا به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

به گزارش فارس، تیم استقلال تنها نماینده آسیایی کشورمان است که تقاضایی برای تعویق مسابقه لیگ برتر خود نداشت، بسیاری این حرکت را هم هوشمندانه و هم حرفه ای می دانند زیرا معتقدند وقتی بازیکن در کوران مسابقات قرار بگیرد میزان آمادگی اش برای حضور در رقابت ها بالاتر می رود با این حال پرسپولیس،سپاهان و تراکتور خواهان لغو مسابقات خود شدند و با این درخواست هم موافقت شد.

استقلال با سرمربی موقت! خود به دومین دیدار لیگ برتری رسید و در تهران میزبان ذوب آهنی خواهد بود که حداقل در دو سه سال اخیر هیچ بردی مقابل آبی پوشان تهرانی نداشته است. سهراب بختیاری زاده هفته گذشته  اولین برد را برای استقلال به دست آورد اما مدیران باشگاه همچنان در حال رایزنی با مربیان خارجی هستند تا یک مربی خوب خارجی پیدا کنند! ذوب آهن هم وضعیت سرمربی اش جالب است در حالیکه ربیعی در تمرینات این تیم حضور دارد برخی از او به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان نام می برند! 

استقلال در این فصل برخلاف فصل گذشته در هیچ مسابقه ای کلین شیت نداشته و 8 گل زده و 8 گل خورده و  با 8 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ایستاده!  البته با یک بازی کمتر و ذوب آهن 7 امتیازی در رده دهم جدول لیگ است  و با  دو باخت متوالی  مقابل فولاد و آلومینیوم به مصاف استقلال می رود.

رامین رضائیان با 3 گل زده از روی نقطه پنالتی در حال حاضر بهترین بازیکن فصل آبی پوشان است هرچند با پنالتی که در دربی داد هواداران استقلال از او دلخور شدند ، البته مرد سال فوتبال ایران در فصل گذشته راهی هم به تیم ملی ندارد و قلعه نویی بعد از جام ملت های قطر دیگر توجهی به او نداد! روزبه چشمی غایب بزرگ استقلال در این مسابقه خواهد بود. بختیاری زاده می خواهد با دومین برد فصل خود را برای حضور در آسیا و مصاف با النصر عربستان آماده کند و خیلی ها تصور می کنند استقلال فعلا با سهراب بختیاری زاده که مربی آرام و منظمی هست کارش را پیش ببرد حتی درآسیا و تقابل با یاران کریس رونالدو! مسابقه ای که بازهم یک تیم ایرانی از میزبانی محروم است و باید در ورزشگاه راشد شهر دوبی به میدان برود ورزشگاهی که تیم ملی در آن قطر را گلباران کرد.

در این سوی میدان تیم ذوب آهن برای نباختن بازی خواهد کرد تا در باخت هت تریک نکند و قطعا بختیاری زاده می داند در این بازی مقابل تیمی با دفاعی آهنین بازی خواهد کرد تا حداقل یک امتیاز بگیرد.

هفته هشتم؛ گرامیداشت هفته تربیت بدنی

پنجشنبه 26 مهر

چادرملو اردکان -  خیبر خرم‌آباد- ساعت 18- ورزشگاه متعاقباً اعلام می شود

شمس‌آذر قزوین - هوادارتهران- ساعت 18- ورزشگاه سردار ازادگان قزوین

ملوان بندر انزلی - پرسپولیس-  ورزشگاه تختی  انزلی( معوق شد) 

استقلال خوزستان - مس رفسنجان- ساعت 18:30- ورزشگاه غدیر اهواز

فولاد مبارکه سپاهان - نساجی مازندران- ( معوق) 

جمعه 27 مهر

گل‌گهر سیرجان - تراکتورتبریز- ورزشگاه شهید سلیمانی  سیرجان( معوق) 

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان- ساعت 18:30- ورزشگاه شهدای شهر قدس اعلام می شود.

یکشنبه 29 مهر

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان- ساعت 18:15- ورزشگاه یادگار امام  اراک

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان