ماهان شبکه ایرانیان

استقلال بدون چشمی و جلالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود؛ بختیاری‌زاده چگونه ترکیب می‌چیند؟

غیبت روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی، دو مدافع کلیدی استقلال، چالش بزرگی برای سهراب بختیاری‌زاده ایجاد کرده است.

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل ذوب‌آهن اصفهان به میدان می‌رود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا جمعه از ساعت 18:30 دقیقه برگزار می‌شود.

دو تیم در این فصل تا به اینجا کار شرایط خوبی نداشته‌اند. البته وضعیت استقلال نسبت به ذوب بهتر است چراکه آن‌ها قبل از بازی‌های فیفادی توانستند با نتیجه 2 بر یک هوادار را مغلوب کنند اما ذوب‌آهن شکست تلخی را در خانه مقابل آلومینیوم تجربه کرد.

آبی‌پوشان پایتخت در اولین تقابل پسانکونام با هدایت سهراب بختیاری‌زاده توانستند هوادار مهدی رحمتی را مغلوب کنند اما شاگردان محمد ربیعی با چهار گل نتیجه را به آلومینیوم در خانه واگذار کردند. در حال حاضر استقلال با 8 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و ذوب‌آهن با هفت امتیاز در رتبه دهم قرار گرفته است.

حالا استقلال با بخیاری‌زاده انگیزه بالایی برای کسب دومین برتری متوالی دارد تا بتواند با روحیه بالا مقابل النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا قرار بگیرد. استقلال بعد از این دیدار، سه‌شنبه(یک آبان) در امارات مقابل یاران رونالدو قرار می‌گیرد.

استقلال برای دیدار فردا، 3 مدافع خود را در اختیار ندارد. روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در دیدار مقابل ذوب آهن حضور داشته باشند. همچنین به نظر می‌رسد بختیاری‌زاده از ابتدا از جلال‌الدین ماشاریپوف و گائل کاکوتا به دلیل حضور در بازی‌های ملی و دیر اضافه شدن به تمرینات در این دیدار استفاده نکند.

به نظر می‌رسد سهراب بختیاری‌زاده قصد دارد همانند دیدار قبلی آبی‌پوشان را با آرایش 2-5-3 روانه میدان کند. سیدحسین حسینی که برخلاف فصل گذشته تا به اینجا کار نتوانسته دروازه استقلال را بسته نگه دارد به دنبال ثبت اولین کلین‌شیت فصل خود مقابل ذوب‌آهن است.

سامان فلاح در کنار رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند خط دفاعی سه نفره استقلال را تشکیل می‌دهند. این 3 مدافع در بازی قبل نیز از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشتند و تقریبا نمایش خوبی مقابل هوادار داشتند. سیلوا توانست گل اول آبی‌پوشان را نیز به ثمر برساند. رامین رضاییان به عنوان فولبک راست و میلاد زکی‌پور به عنوان فولبک چپ در این دیدار به میدان می‌روند.

تغییرات اصلی بختیاری‌زاده در خط هافبک است، جایی که به نظر می‌رسد نمی‌تواند از ابتدا ماشاریپوف و کاکوتا را در ترکیب اصلی قرار دهد. با این تفاسیر شاهد زوج زبیر نیک‌نفس و دیدیه اندونگ در میانه میدان خواهیم بود. این دو بازیکن در زمان حضور نکونام نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند و مخصوصا در تقابل با الغرافه قطر نمایش خیلی خوبی داشتند. نیک‌نفس در دیدار قبلی حتی در لیست اصلی استقلال حضور نداشت و حالا انگیزه بالایی دارد تا بتواند ارزش‌های خودش را ثابت کند.

محمدحسین اسلامی هافبک 23 ساله و جوان فصل گذشته ذوب‌آهن توانست با درخشش در این تیم از ابتدا این فصل راهی استقلال شود. او تا به اینجا کار نمایش خوبی در ترکیب آبی‌ها داشت و در زمان نکونام نیز اکثرا در ترکیب اصلی به میدان می‌رفت. اما در دیدار قبلی با بازگشت مهرداد محمدی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. حالا او نیز انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابق خود دارد و به نظر می‌رسد از ابتدا به میدان می‌رود.

مهرداد محمدی نیز همانند بازی قبلی از ابتدا در این دیدار به میدان می‌رود. محمدی توانست هفته گذشته اولین گل این فصل خود را در اولین بازی رسمی‌اش بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران محرومیتی که داشت به ثمر برساند و حالا با انگیزه بالا پشت‌سر گوستاو بلانکو، 11 بازیکن منتخب استقلال را برای تقابل با ذوب‌آهن اصفهان تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاو بلانکو، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، رافائل سیلوا، میلاد زکی‌پور و محمدحسین اسلامی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان