ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه فراپه یونانی کافی شاپی

شما علاقه مندان به اشپزی های خانگی در این قسمت با طرز تهیه فراپه یونانی ویژه با یک دستور تهیه ساده آشنا می شوید. این نوشیدنی فوق العاده طعم عالی دارد.

طرز تهیه فراپه یونانی کافی شاپی

اگر انواعی از نوشیدنی‌ های متنوع خانگی را می‌ خواهید، تجربه کنید در آرگاه همراه ما باشید. در این قسمت با طرز تهیه فراپه یونانی که یک نوشیدنی ویژه است آشنا می‌ شوید.

فراپه یونانی یک نوشیدنی ویژه:

برای داشتن این نوشیدنی ویژه و خوشمزه باید از مواد مرغوب استفاده کنید. در ادامه این بخش نکات تهیه این نوشیدنی را بیشتر می‌ خوانید. شما می توانید با طرز تهیه انواع نوشیدنی نیز آشنا شوید.

طرز تهیه فراپه یونانی

مواد اولیه:

  • قهوه فوری: 3 قاشق چای خوری
  • شکر: به میزان لازم
  • یخ: چند تکه
  • آب سرد: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه فراپه یونانی:

آماده کردن این نوشیدنی ویژه بسیار ساده بوده و می‌ توانید در چند گام نوشیدنی فوق العاده را تجربه کنید. اولین مرحله آماده سازی قهوه این نوشیدنی می‌ باشد.

قهوه فوری شکر و آب را با یکدیگر ترکیب کرده و درون ظرفی بریزید. حالا با استفاده از مخلوط کن به خوبی مواد را هم بزنید تا یک ترکیب یکسان و کف دار داشته باشید. بعد از اینکه مواد غلیظ و خامه‌ ای نوشیدنی شما آماده شد، باید تکه‌های یخ را درون لیوان مورد نظر ریخته و از مواد خامه‌ای روی آن بریزید.

مراحل تهیه فراپه یونانی

در ادامه برای داشتن این نوشیدنی فوق العاده و خوشمزه می توانید از مقداری شیر نیز استفاده کنید. روی نوشیدنی را مقداری شیر ریخته و آن را پر کنید.

حالا نوشیدنی شما آماده است و می توانید، نوش جان کنید. یک نوشیدنی فوق العاده در فصل های مختلفی از سال که محبوبیت زیادی دارد. این نوشیدنی را می توانید به عنوان یک نوشیدنی مجلسی فوق العاده تهیه کرده و نوش جان نمایید.

شما در صورت دلخواه می توانید از قهوه فوری یا قهوه آسیاب شده استفاده کنید. این نوشیدنی فوق العاده با قهوه ترکیب عالی داشته و یک نوشیدنی محبوب برای پذیرایی های شما خواهد بود.

شما در صورت دلخواه می توانید از ترکیب خامه‌ روی این مواد استفاده کنید. این نوشیدنی ویژه را می توانید با شیر چرب نیز سرو کرده که کاملا سلیقه ای بوده شما همچنین می توانید از شیرهای کم چرب برای استفاده و تهیه این نوع نوشیدنی نیز استفاده کنید.

مواد لازم فراپه یونانی

اگر از خامه برای تزیین روی این فراپه استفاده می کنید، می توانید با مقداری پودر کاکائو نیز روی آن را دیزاین کرده که در این صورت یک نوشیدنی فوق العاده و خوشمزه را خواهید داشت.

تفاوت فراپه و اسموتی:

اگر انواع دیگر از نوشیدنی های خانگی مد نظر شما است، می توانید در آرگا انواع را مطالعه کنید. شما می توانید انواع اسموتی ها که بر پایه مغزیجات و یخ است نیز تهیه کنید.

در اسموتی شما باید یخ را به همراه مواد درون میکسر ریخته ودلی در فراپه شما باید قالب های یخ را درون نوشیدنی بریزید. اسموتی ها یک نوشیدنی غلیظ تر بوده و فراپه یک نوشیدنی رقیق تر می باشد که حتما باید بر پایه اسپرسو و قهوه باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان