فیلم‌های دیدنی تابستان ۲۰۱۷ – قسمت سوم

جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها &#۸۲۱۱; War for the Planet of the Apes ادامه‌ای برای داستان این موجودات و سیاره‌شان

جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها – War for the Planet of the Apes
ادامه‌ای برای داستان این موجودات و سیاره‌شان. این سومین قسمت داستان این میمون‌هاست، داستانی فرسنگ‌ها دورتر از داستان اصلی که توسط چارلتون هستون (Charlton Heston) در سال 1968 ساخته‌شده بود داستانی که در آن انسان‌ها به سیاره‌ای می‌روند که میمون‌ها در آن بر انسان‌ها فرمانروایی می‌کنند. اندی سرکیس (Andy Serkis) نمایشی انسان‌نما از سزار (میمون اصلی داستان) را به نمایش گذاشته است، میمونی که ازلحاظ ژنتیکی بر دیگران برتری دارد و رهبر حرکت‌های آن‌هاست. حال به‌تلافی رنج‌ها و سختی‌هایی که بر گونه‌اش رفته، بر خواسته است.
این فیلم در 11 جولای در انگلستان، 14 جولای در آمریکا و 27 جولای در استرالیا به اکران عموم درخواهد آمد.فریب‌خورده – The Beguiled
سوفیا کاپولا برای ساخت این فیلم در جشنواره کن جایزه‌ی بهترین کارگردان را از آن خود کرد. تعریفی دوباره و داستانی فمینیستی از درامای جنگی ساخته‌شده توسط دون سیگل (Don Siegel) در سال 1971. شاید کم‌رنگ و لعاب‌‌تر از فیلم قبلی باشد اما فیلمی قوی و لذت‌بخش با داستانی پر از طنز. کالین فرل (Colin Farrell)‌ سربازی زخمی است که برای نجات وزنده ماندن در جنگ به مدرسه‌ای دخترانه پناه می‌برد که توسط نیکل کیدمن (Nicole Kidman) مدیریت می‌شود و هیچ مردی در آن وجود ندارد. دیدن روابط و کنش‌های پیش‌آمده میان آنها جالب است.
فیلم در 23 جون در آمریکا، 13 جولای در استرالیا و 14 جولای در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.دانکرک – Dunkirk
و یک‌بار دیگر این فیلم به روی پرده سینما می‌رود. نمایشی از کشمکش‌های جنگ انگلیسی‌ها که ساعتی خوش را برای ما فراهم می‌کند. تخلیه‌ی ارتش انگلیس از سواحل دانکرک در سال 1940، توسط کریستوفر نولان (Christopher Nolan) تحولی زیبا و اساسی گرفته است. تام هاردی (Tom Hardy)، کنت برنا (Kenneth Branagh)، مارک ریلانس (Mark Rylance) بازیگران این فیلم هستند. جو رایت (Joe Wright) هم‌بازی خوبی را در فیلم «تاوان» Atonement از ایان مک‌اوان (Ian McEwan) در سال 2007 به نمایش گذاشته بود. از ریچارد اتنبراو (Richard Attenborough) و جان میلز (John Mills) هم در فیلم لسلی نورمن (Leslie Norman) در سال 1958 به‌خوبی یاد می‌شود؛ اما مسلماً توانایی نولان در نمایش این مسئله تاریخی و حواشی‌اش بالاست.
فیلم 19 جولای در آمریکا، 20 جولای در استرالیا و 21 جولای در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.The Big Sick
فیلمی که پس از اکران در کن برای حق پخشش میان کمپانی‌های متعددی دعوا بود. فیلم مایکل شوالتر (Michael Showalter) به نظر کمدی پرسروصدای سال می‌آید. فیلم‌نامه فیلم را امیلی گوردن (Emily Gordon) کمدین و هنرپیشه «سیلیکن ولی» Silicon Valley، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) نوشته‌اند. داستان درباره‌ی زندگی پیچیده‌ی این زوج است. پیشینه‌ی خانوادگی نیناجی‌ِ مسلمان و پدر و مادرش و مریضی عجیب گوردن که باعث نزدیک شدن این دو خانواده به هم شده است. صحبت‌ها حاکی از این است که این فیلم کمدی-رمانتیک پر از طنز و ماجراست.
فیلم در 23 جون در آمریکا، 28 جون در انگلستان و 3 آگوست در استرالیا به اکران عموم درخواهد آمد.والرین و شهر هزار سیاره – Valerian and the City of a Thousand Planets
اگر منتظر یک اثر آرام و لطیف هستید شانس با شما یار نیست. لوک بسون (Luc Besson) بر اساس کتاب کمیک فرانسوی والرین و لورلاین (Valérian et Laureline)، فیلمی اکشن-تخیلی و ماجراجویانه ساخته که کمی هم وام‌دار فیلم قبلی‌اش «عنصر پنجم» The Fifth Element است. دین دی‌هان (Dane DeHaan) و کارا دلاوین (Cara Delevingne) در نقش دو پلیس فضایی هستند که در مأموریتی بین سیاره‌ای در تلاش برای از بین بردن نیرویی سیاه هستند که شهری فضایی و چند نژادی به نام آلفا را تهدید می‌کند.فیلم در 21 جولای در آمریکا، 2 آگوست در انگلستان و 10 آگوست در استرالیا به اکران عموم خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر