ماهان شبکه ایرانیان

اظهارات یک نماینده در خصوص قیاس روحانی با بنی‌صدر/ واکنش بذرپاش به هتاکی به روحانی در روز قدس

ایلنا نوشت: عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با انتقاد از اهانت‌های صورت گرفته به رییس‌جمهوری و نایب رییس مجلس در جریان راهپیمایی روز قدس، هرگونه مشابهت‌سازی میان روحانی و بنی‌صدر را خطرناک دانست.

جلال میرزایی با انتقاد از اهانت‌های صورت گرفته به رییس‌جمهور و نایب رییس مجلس در مراسم روز قدس امسال، اعلام کرد: متاسفانه جریانی که در انتخابات شکست خورد، دست به چنین واکنش‌های ناشی از عصبانیت می‌زند که به نظر می‌رسد بسیار برای کشور خطرناک باشد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه پروژه این دوستان در انتخابات شکست خورده، از هر بهانه‌ای برای تخریب رییس‌جمهوری استفاده می‌کنند. آنچه در روز قدس امسال شاهد بودیم، بسیار نسنجیده است.

او با بیان اینکه روز قدس می‌تواند بنابر بیانات مقام معظم رهبربی به فرصتی برای نزدیک شدن دیدگاه‌ها تبدیل شود، افزود: در تهران و برخی شهرستان‌ها شاهد بودیم که جریان شکست خورده در انتخابات سعی دارد همین محورهای وحدت‌بخش را نیز به عامل اختلاف تبدیل کند.

او همچنین به شعارهایی که درباره سند 2030 بیان شد، اشاره کرد و گفت: مناسبت روز قدس هیچ ربطی به موضوع سند یونسکو یا همان سند 2030 ندارد. روز قدس مربوط است به حمایت از مظلومان و آوارگان فسطینی است و نباید آن را به یک موضوع اختلاف جناحی تبدیل کنیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس در واکنش به اهانت‌هایی  علیه علی مطهری، خاطرنشان کرد: این از بزرگواری مطهری است اما واقعیت این است که این رفتار توهین‌آمیز به روحانی و مطهری نوعی سوءاستفاده از آزادی جامعه است.

عضو هیات رییسه کمیته سیاسی فراکسیون امید همچنین با انتقاد از مقایسه نابجای روحانی و بنی‌صدر یادآور شد: این مقایسه‌ها کاری بسیار خطرناک است و انسجام جامعه را به مخاطره می‌کشد. شاهد بودیم در جریان انتخابات نیز همین اهانت‌ها علیه روحانی صورت گرفت اما در نهایت 24 میلیون نفر از مردم به او رای داده و روحانی را انتخاب کردند.

بذرپاش: اتفاق دیروز کار ناپسندی بود

همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت؛

مهرداد بذرپاش در خصوص اهانت به رییس جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت؛

"اتفاق دیروز (شعار علیه رئیس جمهور) کار ناپسندی بود که هیچ کس از آن دفاع نمی کند. ولی ببینید چه کار بدی است علیه یک رئیس جمهور منتخب اینگونه رفتار شود.

در سال 88 شماها نه علیه رئیس جمهور وقت بلکه علیه کل نظام اینگونه رفتار کردید.کسانی که دنبال پیراهن عثمان درست کردن هستند آن موقع یا در صف شعار دهندگان بودند یا آنها را تشویق می کردند، یا ساکت بودند و دردل خوشحال."

27212

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان