ماهان شبکه ایرانیان

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

شخصیت تفسیری، فقهی و ولایی آیت‌الله آصفی بیانگر جامعیت ایشان است

گروه حوزه‌های علمیه: از مرجع تقلید کشورمان در پیامی به همایش بزرگداشت آیت‌الله آصفی تأکید کرد: شخصیت تفسیری، فقهی و ولایی آیت‌الله آصفی بیانگر جامعیت ایشان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌ شیرازی، امروز، 29 آبان‌ماه در پیامی به کنگره بزرگداشت آیت‌الله آصفی تأکید کرد: قبل از هر چیز تشکیل این همایش را که برای بزرگداشت یکی از چهره‌های مخلص و اثرگذار روحانیت شیعه انجام شده، به همه شما عزیزان و همه دست‌اندرکاران تبریک می‌گویم؛ جناب آیت‌الله آصفی را سال‌هاست می‌شناسم، مردی است عالم و دانشمند و وارسته و صاحب افکار معتدل. از محضر بسیاری از بزرگان قم و نجف بهره‌مند شده و صاحب تألیفات فراوان و پرمغز و پرمعناست.

این پیام افزوده است: از ویژگی‌های ایشان به شهادت تألیفات ایشان که هم فقهی و تفسیری است، هم ولایی و اخلاقی، جامعیت علمی است. در مسائل سیاسی بحمدالله صاحب‌نظر و در مسائل اجتماعی و خدمت به محرومان دارای فعالیت‌های چشمگیر و از نظر اخلاقی دارای تواضع و دنبال نام و نشان نبودن و زندگی ساده است.

این مفسر قرآن در پایان پیامش عنوان کرده است: توفیقات الهی به طور گسترده شامل حال ایشان بوده و امیدواریم همچنان موفق بماند. بار دیگر از حمایت دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم و حضور شما عزیزان را سپاس می‌گویم و همه شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

همایش آیت‌الله آصفی هم اکنون در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان