"نخست وزیر اسبق پاکستان": رسانه‌های کشورهای اسلامی به افشاگری درباره صهیونیست‌ها ادامه دهند

نخست‌وزیر اسبق پاکستان گفت: رسانه‌های غربی از رژیم صیهونیستی پشتیبانی کرده مردم فلسطین را تروریست معرفی می‌کنند؛ این وظیفه رسانه‌های کشورهای اسلامی است که به افشاگری در این زمینه ادامه دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، چودهری شجاعت حسین نخست وزیر اسبق پاکستان و رهبر حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم گفت: آزادی فلسطین یکی از مسائل مهم جهان اسلام است که نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود.
 
وی افزود: همه کشورهای اسلامی باید نقش خود را در حمایت از مردم فلسطین ایفا کنند اما آنها به اختلاف بین خودشان و مسائل کم اهمیت‌تر درگیر شده‌اند.
 
نخست وزیر اسبق پاکستان گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان است و به اندازه مکه مکرمه برای آنها اهمیت دارد.
 
چودهری شجاعت حسین بیان کرد: مردم غزه بدون در اختیار داشتن سلاح و با دست خالی به مقابله با رژیم صیهونیستی پرداخته‌اند چرا کشورهای مسلمان با این همه توان نتوانند اسرائیل را از سرزمین‌‌های اشغالی بیرون کنند.
 
وی افزود: از زمانی که من نخست وزیر بودم پاکستان اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد علاوه بر آن دولت و ملت این کشور همواره حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده‌اند.
رهبر حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم ادامه داد: اوضاع جهان در حال تغییر است و ملت‌ها با برگزاری روز قدس بیشتر متوجه جنایات اسرائیل شده و به حامیان مردم فلسطین پیوسته‌اند.
 
چودهری شجاعت حسین اظهار داشت: در روز قدس بیش از 100 راهپیمایی گسترده در شهرهای مختلف پاکستان برگزار می‌شود که نشان دهنده اهمیت این روز برای ملت و دولت این کشور است.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) با بصیرت سیاسی خود آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کرد که این موضوع موجب افشاگری جنایات اسرائیل و پشتیبانی مردمی از فسطینیان شد.
 
نخست وزیر اسبق پاکستان گفت: رسانه‌های غربی از رژیم صیهونیستی پشتیبانی می‌کنند و مردم فلسطین را تروریست معرفی می‌کنند؛ این وظیفه رسانه کشورهای اسلامی است که به افشاگری در این زمینه ادامه دهند.
 
رهبر حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم تأکید کرد: مردم پاکستان هر سال روز قدس را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌کنند که نشان می‌دهد که راهپیمایی در این روز سبب احیای مسئله فلسطین شده است.
 
وی افزود: ملت و دولت پاکستان به حمایت خود از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف ادامه می‌دهند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر