۳۱ اردیبهشت ۹۴؛ آخرین فرصت ارسال اثر به همایش حدیث رضوی

گروه حوزه‌های علمیه: سومین همایش ملی حدیث رضوی با مشارکت موسسه دارالحدیث و برخی نهادهای دیگر از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم فراخوان شده و آخرین فرصت برای ارسال اثر به آن اردیبهشت ۹۴ است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) سومین دوره از همایش ملی حدیث رضوی با موضوع واکاوی احادیث اعتقادی امام رضا(ع)، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و با همکاری دیگر مراکز پژوهشی و تخصصی برگزار می‌شود.

آموزه‌های اعتقادی، میراث کلامی، نگره‌های تاریخی و کلام رضوی، مساله شناخت در احادیث رضوی، توحید در منظومه معارف رضوی، اسماء و صفات الهی در حدیث رضوی، آفرینش انسان در روایات امام رضا(ع)، علم پیامبران و حدیث رضوی، راه های شناخت امامان در روایات امام رضا(ع)، توبه از نگاه امام رضا(ع) در نگاه دیگران از سرفصل‌های اصلی موضوعی مقالات سومین سال همایش ملی حدیث رضوی است.

جایگاه مکاتبات رضوی در حل معضلات کلامی امامیه، روش های کلامی در سیره و سخنان رضوی، نقش تاریخی امام رضا(ع) در تصحیح عقاید مسلمین، نقش مدرسه قم در تدوین و گسترش میراث رضوی، شخصیت کلامی امام رضا(ع) در آثار اهل سنت و تصویر شخصیت کلامی امام رضا(ع)در نگاه شیعه پژوهان غربی، از دیگر سرفصل‌های مقالات این همایش اعلام شده است.

کمک هزینۀ سفر عمره و همچنین کمک هزینۀ سفر به عتبات از جوایز این همایش است و برگزیدگان سومین همایش ملی حدیث رضوی در مراسمی همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در دهه کرامت در مرداد ماه سال 94 تجلیل خواهند شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات تا 31 اردیبهشت 94 است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش ملی حدیث رضوی به نشانی انتهای شهرک جهاد، موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، روابط عمومی موسسه ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37176208-025 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر