دبیرخانه جشنواره علامه حلی تاکنون ۹ هزار اثر دریافت کرده است

گروه حوزه‌های علمیه: دبیر اجرایی جشنواره علامه حلی از ارسال ۹هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره از سوی طلاب سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری، دبیر اجرایی جشنواره علامه حلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) گفت: 15 دی ماه به عنوان روز رسمی فراخوان ارسال آثار به جشنواره اعلام شده بود و بعد از خاتمه این روز دبیرخانه بررسی آثار را شروع کرد.
وی افزود: امسال حدود 9 هزار اثر از سطح کشور چه در حوزه‎های علمیه خواهران و چه برادران به دبیرخانه همایش ارسال شد که این تعداد نسبت به سال پیش که هشت هزار و 458 اثر بود، تعداد بیشتری را نشان می‎دهد.
دبیر اجرایی جشنواره علامه حلی بیان کرد: امسال دو دبیرخانه استانی جدید در آذربایجان شرقی و یزد به جمع دبیرخانه‎های استانی علامه حلی یعنی قم، اصفهان، مشهد، کرمان، همدان، فارس و تهران اضافه شده‎اند.

رشته‌های جشنواره

مظاهری گفت: این جشنواره در رشته‌های مختلف از جمله؛ تفسیر و علوم قرآنی، فقه و حقوق اسلامی، کلام، علوم حدیث و درایه، اصول فقه، فلسفه و منطق، اخلاق و تربیت و تاریخ اسلام و تشیع برگزار می‌شود.
مظاهری با بیان اینکه ارزیابی‎های تفصیلی در چند مرحله انجام می‎شود تصریح کرد: نکته جالب این است که پس از ارزیابی نهایی طلابی که حس می‌کنند آثار آنها واجد شرایط انتخاب بوده ولی انتخاب نشده‌اند می‎توانند اعتراض خود را به دبیرخانه اعلام کنند تا دوباره در فرایند ارزیابی در سطح ملی قراربگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر