معاون استاندار خبر داد

طرح‌های ملی کاهش آسیب‌اجتماعی در یزد بومی‌سازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از بومی سازی شدن طرح‌های ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان یزد خبر داد.

طرح‌های ملی کاهش آسیب‌اجتماعی در یزد بومی‌سازی شد

به گزارش ایسنا، «محمدعلی طالبی»، در نشست ستاد فرهنگی، اجتماعی و مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان، اظهار کرد: با توجه به این که ابلاغ اعتبارات استانی برای برنامه‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دیرهنگام انجام شد ولی شاهد اجرای برنامه‌های خوبی از طرف دستگاه‌های استان بودیم .

وی افزود: سال گذشته در خصوص برنامه‌های کاهش آسیب اجتماعی در برخی از پروژه‌ها از سازمان‌های مردم‌نهاد با تجربه خواستیم تا وارد عمل شوند و نتیجه نیز مطلوب بود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح‌ کرد: با توجه به اینکه ابلاغ طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی ملی بود و صرفاً سرفصل‌ها مشخص‌شده بود و استان‌ها در عناوین برنامه‌های مربوط به دستگاه‌ها آزاد نبودند لازم دیدیم برنامه‌ها طبق شرایط استان بومی‌سازی شود .

75 درصد برنامه‌ها اجرایی شده است

«مجید جوادیان‌زاده» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: از سال گذشته این کارگروه برای بررسی چهار آسیب بزرگ اجتماعی اعم از اعتیاد، طلاق، فساد و حاشیه‌نشینی بر اساس نظر رهبری در دستور کار نظام قرار گرفت و در دولت اقداماتی برای آن آغاز شد .

وی‌ خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه انجام کار فوق‌العاده و ایجاد تحرک در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است .

جوادیان‌زاده افزود: ازجمله اقدامات انجام‌شده برای فعالیت این کارگروه تقسیم‌کار اجتماعی در حوزه دستگاه‌های اجرایی است که در شورای اجتماعی کشور تصویب و به استانداری‌ها ابلاغ شد و به‌ 10 دستگاه استانی مربوطه ردیف اعتباری ویژه اختصاص یافت .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در استان یزد تاکنون 75 درصد برنامه‌ها در این کارگروه اجرایی و 25 درصد باقیمانده‌ در صورت تائید طرح‌های ارائه‌شده اختصاص می‌یابد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر