با حضور احمد مبلغی؛

بایسته‌ها و ضرورت‌های دین‌پژوهی با رویکرد بین‌المللی بررسی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: دوازدهمین نشست علمی و تخصصی دین‌پژوهی با رویکرد بین‌المللی از سوی دبیرخانه دین‌پژوهان کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) شورای دین‌پژوهان دوازدهمین نشست دین‌پژوهی خود را در قالب کرسی آزاداندیشی دینی با عنوان «بایسته‌های دین‌پژوهی در عرصه‌های بین‌المللی ادیان و مذاهب» برگزار می‌کند.
این نشست علمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و به منظور اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اولویت‌ها و بایسته‌ها و ضرورت‌های پژوهشی‌های دینی با رویکرد بین‌المللی و در سطح ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

همچنین در این نشست علمی، آقایان مهدی مهریزی و سید حسن اسلامی سخنرانی خواهند کرد و این نشست در ساعت 19 روز پنجشنبه دوم بهمن ماه 93 در دبیرخانه دین‌پژوهان در قم برگزار می‌شود، و شرکت محققین و پژوهشگران حوزه و دانشگاه و طلاب حوزه علمیه آزاد است.
سخنرانان و محققین شرکت‌کننده در این نشست علمی با نظر به تحولات کنونی فکری و فرهنگی جهان اسلام به نقد و بررسی و تبادل نظر پیرامون رویکردها، بایسته‌ها و راهبردهای دین پژوهی و چگونگی پاسخگویی به نیازهای جدید فکری و عقیدتی و فرهنگی و همچنین ضرورت‌ها و بایسته‌های تعامل علمی با ادیان و مذاهب می‌پردازند.
با همکاری معاونت پژوهشی حوزه علمیه مباحث این نشست‌ها به صورت مکتوب و دیجیتال در اختیار تمامی مراکز دین‌پژوهی قرار داده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان