فیلم‌های دیدنی تابستان ۲۰۱۷ – قسمت چهارم

فیلم اموجی یا شکلک &#۸۲۱۱; The Emoji Movie هرازگاهی فیلم‌هایی به عرصه می‌رسند که نشان می‌دهند که استفاده از موادی نو و تازه و چیدمان درست آنها می‌تواند فیلمی موفق در گیشه را رقم بزند

فیلم اموجی یا شکلک – The Emoji Movie
هرازگاهی فیلم‌هایی به عرصه می‌رسند که نشان می‌دهند که استفاده از موادی نو و تازه و چیدمان درست آنها می‌تواند فیلمی موفق در گیشه را رقم بزند. ترن‌های هوایی در پارک‌های بازی، روبات‌های اسباب‌بازی و ساختمان‌های پلاستیکی، همه و همه بارها در فیلم‌ها به کار گرفته‌شده‌اند؛ و حالا نوبت به شکلک‌های کوچک ژاپنی است که مردم در پیام‌هایشان از آنها استفاده می‌کنند. احتمال اینکه خیلی پرطرفدار شود زیاد است، درست مثل فیلم‌های لگو، آنونس فیلم وام‌داری زیاد آن را از فیلم «درون بیرون – وارونه» Inside Out نشان می‌دهد.
فیلم در 28 جولای در آمریکا، 4 آگوست در انگلستان و 14 سپتامبر در استرالیا به اکران عموم درخواهد آمد.بلوند اتمی – Atomic Blonde
نیمه‌ی دوم فیلم تشنه‌ی خون «جان ویک» (John Wick). دیوید لیچ (David Leitch) موفق شد از موفقیت آن فیلم برای ساخت فیلم «دِدپول 2» Deadpool 2 استفاده کند؛ اما قبل از آن نوبت به «بلوند اتمی» است که چارلیز ترون (Charlize Theron) در آن بازی می‌کند. نقش جاسوسی از ام آی شش را بازی می‌کند که قبل از فروریزی دیوار برلین مأموران روسیه را از پا می‌اندازد. آنونس فیلم نشانگر ترونی قوی و قلدر و کاریزماتیک است، فقط حواستان باشد او را جین ویک (Jane Wick) نخوانید.
فیلم 28 جولای در آمریکا، 3 آگوست در استرالیا و 11 آگوست در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.یک داستان شبحی – A Ghost Story
ساخت ادامه‌ی فیلم Ain’t Them Bodies Saints توسط دیوید لوئری (David Lowery) توجه زیاد و مثبتی را به رویکرد غیرمعمول او به زندگی پس از مرگ معطوف کرد؛ داستانی باروح‌های ملافه‌ای، بلند و دنباله‌هایی که صبرمان را به چالش می‌کشند. صحنه‌هایی طولانی هم از خوردن پای (نوعی شیرینی) می‌بینیم مثلاً زمانی که رونی مارا (Rooney Mara) در حال عزاداری برای شوهرش کیسی افلک (Casey Affleck) به خوردن پای مشغول است. لوئری این اواخر فیلمی فانتزی و خیالی هم برای بچه‌ها به نام «اژدهای پیت» Pete’s Dragon ساخته بود. این فیلمی چرخشی جدید در زندگی حرفه‌ای اوست.
فیلم در 7 جولای در آمریکا و 11 آگوست در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.برج تاریک – The Dark Tower
در سالی که پر از اقتباس‌های مختلف از کارهای استیون کینگ (Stephen King) بوده است، شاهد بازساختی از کارهایش هستیم که بر پرده سینما خواهد لغزید، این پاییز شاهد برنامه‌ی تلویزیونی «مه» The Mist هم خواهیم بود. این پروداکشن بزرگ از داستان فانتزی این نویسنده، بسیار جالب و هیجان‌انگیز به نظر می‌آید. «برج تاریک» با بازی ادریس آلبا (Idris Elba) در نقش یک مردی تفنگ به دست است که به دنبال مرد سیاه‌پوش با بازی متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) می‌رود تا او را از نابود کردن دنیای خود و ما بازدارد.
فیلم در 4 آگوست در آمریکا، 17 آگوست در استرالیا و 18 آگوست در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.دیترویت – Detroit
اتفاق ناگوار متل الجزیره که در آن 3 مرد امریکایی-افریقایی (سیاه‌پوست)، به‌ظاهر توسط مأموران پلیس در طول راهپیمایی‌ها و اعتراضات 1967 در دیترویت به قتل رسیدند، داستان پروژه جدید کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow )ی کارگردان و مارک بوال (Mark Boal) فیلم‌نامه‌نویس است. کارهای قبلی این دو با استقبال فوق‌العاده روبرو شد و جوایز بسیاری هم به محصولات آنها تعلق گرفت، از همین جهت امیدها و سطح توقع برای این فیلم که برهه‌ای تاریک از مبارزات بین نژادی تاریخ آمریکا را به تصویر کشیده است، بسیار بالاست. بازیگر جنگ ستارگان، جان بویگا (John Boyega) به‌عنوان ملکم دیسمولک (Melvin Dismukes) در فیلم حضور دارد، مأموری که برای انجام این جنایت محکوم‌شده است.فیلم در 4 آگوست در آمریکا، 25 آگوست در انگلستان و 31 آگوست در استرالیا به اکران عموم درخواهد آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان