دانشنامه انقلاب اسلامی با ۲هزار مطلب جدید به روز شد

گروه حوزه‌های علمیه: همزمان با فرا رسیدن سی و ششمین جشن انقلاب اسلامی دانشنامه انقلاب اسلامی با دو هزار مطلب جدید به روزرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اکبر پوستچیان، مسئول واحد ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز نور 13 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن این ایام غرورآفرین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: دانشنامه انقلاب اسلامی با 5هزار و 250 مطلب پیرامون انقلاب اسلامی و وقایع مبارزاتی آن دوران برگرفته از پرسش‌ها و پاسخ‌ها، گزیده کتاب، چکیده پایان نامه‌های دانشجویی و طلاب، برگزیده مقالات، بریده جراید و... از هم اکنون در دسترس محققان و پژوهشگران قرار دارد.

پوست‌چیان  با بیان اینکه این دانشنامه مجازی اطلاعات ارزشمند خود را در قالب 29 موضوع دسته‌بندی و عرضه می‌کند بیان کرد: نظام سیاسی اسلام با 549 مطلب، حکومت در اسلام با 211 مطلب، پیشینه انقلابی مردم ایران، انقلاب اسلامی در ایران، علل و عوامل انقلاب اسلامی، ویژگی‌های انقلاب اسلامی، اهداف انقلاب اسلامی، گروه ها و جریان‌ها در انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و ساختار سیاسی و خاطرات انقلاب اسلامی از جمله بخش‌های این دانشنامه است.

وی ادامه داد: تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی، یاران انقلاب اسلامی، هنر و ادبیات انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی از منظر اندیشمندان، انقلاب اسلامی، رسانه و اینترنت، انقلاب اسلامی و صدا و سیما و جمهوری اسلامی و جهانی شدن نیز از دیگر بخش‌های این مجموعه است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه حوزه نت می توانند به مطالب خواندنی دیگری از جمله؛ " پرسش و پاسخ59، انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی در پایان نامه ها، کتابشناسی حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی، تاثیرات انقلاب اسلامی بر جامعه جهانی را مطالعه کنند.

وی یادآورشد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره بیشتر از این دانشنامه می‌توانند به پایگاه حوزه نت به نشانی www.hawzah.net مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر