آیت‌الله‌العظمی سبحانی:

بدحجابی و رفتارهای غیرمسئولانه ناسپاسی از نعمت انقلاب است

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله‌العظمی سبحانی تاکید کرد: متاسفانه امروز کارهایی مانند بدحجابی، بی عفافی و مسایل اخلاقی صورت می‌گیرد که ناسپاسی نعمت انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) آیت‎الله العظمی جعفر سبحانی امروز 21 بهمن در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به ایام الله گفت: خداوند حضرت موسی(ع) را با آیات خودش ارسال کرد. حضرت موسی 9 معجزه داشتند که آیات تکوینی است.
وی افزود:  همه ایام برای خداست و سوال اینجا است که این روزها چه روزی است. این ایام ایامی است که حق بر باطل و نور بر ظلمت غلبه می‏‌کند و خصوصیاتی دارد که باعث هدایت بشر شده و نعمت‎های خداوند بر بشر ظاهر می‎شود.
این مرجع تقلید عنوان کرد: یکی از این ایام‎الله گذر قوم حضرت موسی(ع) از نیل و غرق شدن یاران فرعون در این رود بود که خداوند به آنها اشاره می‎کند که باید این روزهایی که تحت سخت‌ترین فشارها بودید را به یاد بیاورید.
وی گفت: فردا 22 بهمن است و ما می‌توانیم این آیه را به این روز بزرگ تطبیق بدهیم. خداوند می‎فرماید که ما امام و کمک حالی به شما دادیم که از ظلمات به سوی نور بروید و همیشه این روز را باید به خاطر بسپارید.
سبحانی اظهار کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و نباید خیال کنیم که این انقلاب و نظام همیشه می‎ماند زیرا اگر شکر نکنیم آن را از دست می‎دهیم.
وی گفت: متاسفانه امروزکارهایی انجام می‌شود که نشان می‎دهند که ما شاکر نیستیم. حجاب، عفاف، مسایل اخلاقی، امین بودن مسئولان از مهمترین مسایل کشور است که باید همه این اصول را رعایت کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر