دعوت رادیو تهران از خوانندگان تیتراژهای ماه مبارک رمضان

خواننده های تیتراژ پایانی ویژه برنامه ها و سریال های تلویزیون در ماه مبارک رمضان، مهمان ویژه برنامه «شکرانه» رادیو تهران می شوند.

دعوت رادیو تهران از خوانندگان تیتراژهای ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، خواننده های تیتراژ پایانی ویژه برنامه ها و سریال های تلویزیون در ماه مبارک رمضان، مهمان ویژه برنامه «شکرانه» رادیو تهران می شوند.

 امیرحسین ثقفی تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه «شکرانه» ویژه عید فطر تدارک دیده شده است که ساعت 10 از موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود. به همین مناسبت خواننده های تیتراژهای برنامه ها و سریال های ماه مبارک رمضان همچون سینا شعبانخانی، علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی، محمد علیزاده و... مهمان ویژه برنامه «شکرانه» رادیو تهران هستند.

وی افزود: از دیگر اتفاقات خوبی که در این برنامه رخ می دهد این است که ما با افرادی که در ماه مبارک رمضان اتفاق خوشایند و مبارکی به واسطه این شب ها یا به واسطه برنامه هایی همچون ماه عسل و... برایشان رخ داده است، گفتگو خواهیم کرد؛ مثلا زندانیان آزاد شده از بند ...

ثقفی در پایان با اشاره به بخش مذهبی این برنامه عنوان کرد: در بخش مذهبی مهدی رستمی کارشناس برنامه درباره عید فطر و فضیلت این روز با محوریت بندگی، اطلاعت و عبادت صحبت می کند. ارتباط مستقیم با مکان های مذهبی و اطلاع رسانی از ویژه برنامه های آستان قدس رضوی، قم و جمکران و آستان مقدس شاه چراغ از دیگر بخش هایی است که در این برنامه پیش بینی شده است.

محمدرضا میرحسینی از مراسم عقد و عروسی در شهر گزارش های را تقدیم مخاطبان می کند و محمدرضا علی اکبری و فاطمه نصرآبادی گویندگی این برنامه را بر عهده دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان