احمد مبلغی:

ایجاد ارتباط مجازی میان حوزه نجف و قم ضروری است

گروه حوزه‌های علمیه: حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی تاکید کرد: امروز ایجاد ارتباط میان حوزه علمیه قم و حوزه نجف در فضای مجازی لازم و قابل تحقق است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس امروز 10 اسفند در دیدار جمعی از کارکنان مرکز پژوهش‌های مجلس خواهان ارتباط فعال‌تر، نهادی‌تر و متعامل‌تر میان دو مرکز شد و گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی می‌توانند در حوزه ارتباط با حقوقدانان جهان اسلام، انتشار نشریات الکترونیکی و برگزاری نشست‌های تخصصی از امکانات هم‌دیگر استفاده بهینه داشته باشند.
مبلغی ارتباط از طریق فضای مجازی را یک فرصت بزرگ دانست و به عنوان نمونه بیان کرد: امروز ایجاد ارتباط میان حوزه علمیه قم و حوزه نجف در فضای مجازی لازم و قابل تحقق است و این ارتباط می‌تواند در جهت تامین نیازهای تقنینی صورت گیرد.
وی گفت: تجربه مرکز پژوهش‌های مجلس جزء تجربه‌های موفق فضای مجازی است و از آنجا که با نسلی از حقوقدانان و متخصصان در ارتباط است، مرکز تحقیقات اسلامی قم هم آمادگی دارد بسیاری از نشست‌های فقهی و تخصصی خود را با مشارکت این مرکز در چارچوب این قابلیت به انجام رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان