دیدار رئیس جمهور با آیات عظام سبحانی و شبیری زنجانی

گروه حوزه‎های علمیه: رئیس جمهور در ادامه دیدارهای خود با مراجع با آیات عظام سبحانی و شبیری زنجانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‎الله‌العظمی جعفر سبحانی از مراجع تقلید در دیدار با حجت‎الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، بر توسعه خدمات عمومی و توجه به مسائل و امور اجتماعی تاکید کرد.

این مرجع عالم تشیع در این دیدار که عصر پنجشنبه و در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان قم، در بیت ایشان برگزار شد، با اعلام اینکه همواره برای موفقیت دولت دعا می کنم، افزود: توجه به خدمات عمومی از جمله حوزه بهداشت و سلامت، اقدام ارزنده ای است و ضروری است دولت با تقویت تولید، زمینه اشتغال جوانان را توسعه دهد.

آیت‌الله سبحانی همچنین در زمینه‌های فرهنگی بویژه در خصوص توسعه آموزش عالی، رعایت ملاحظات جمعیتی و سیاست های کلان کشور، توصیه هایی ارائه کرد.

همچنین آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی در دیدار رئیس جمهور با وی گفت: ملت ایران بار سنگینی بر دوش شما گذاشته است؛ اگر چه مشکلات قابل انکار نیست، ولی تلاش می کنید با تمام توان و گام به گام بر مشکلات فائق بیایید.

وی؛ مشکلات، سختی ها و سنگینی مسوولیت رییس جمهوری را قابل توجه و توکل به خداوند و اخلاص در عمل را موجب سربلندی دولت دانست.

آیت الله شبری زنجانی با اشاره به اینکه «همه ابزارهای فرهنگی در اختیار دولت نیست»، گفت: در عین حال دولت باید از همه امکانات فرهنگی خود برای تبیین و ترویج مبانی دینی استفاده کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان