ماهان شبکه ایرانیان

پانزدهمین شماره مجله «قرآن و علم» منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه: پانزدهمین شماره مجله «قرآن و علم» از سوی مدرسه عالی قرآن و حدیث المصطفی(ص) منتشر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، سردبیر دوفصلنامه قرآن و علم در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن انتشار این مجله با برگزاری همایش پیشرفت از منظر قرآن و حدیث، مقالات این دوفصلنامه در شماره اخیر خود در رابطه با همین موضوع است.

وی با بیان اینکه پانزدهمین شماره این مجله مربوط به پائیز و زمستان امسال است، ادامه داد: اهداف پیشرفت از نگاه قرآن کریم نوشته محمد فاکر میبدی، عوامل پیشرفت از منظر قرآن کریم نوشته مهدی رستم‌نژاد از جمله مقالات این مجله به شمار می‌روند.

رضایی اصفهانی تصریح کرد: موانع پیشرفت از منظر قرآن نوشته سیدعیسی مسترحمی، علم پیشرفته از منظر قرآن و سنت نوشته محمد علی رضایی اصفهانی و انسان پیشرفته از منظر قرآن و حدیث نوشته حسین علوی مهر از دیگرمقالات این مجله هستند.

وی عنوان کرد: شاخصه‌های جامعه پیشرفته در قرآن نوشته محمدرضا آقایی، حقوق شهروندی پیشرفته از منظر قرآن نوشته احمد مرادخانی و ویژگی‌های خانواده مطلوب در سبک زندگی پیشرفته قرآنی نوشته آقایان سیدرضا مودب و اکبر محمودی از دیگر مقالات این شماره از مجله محسوب می‌شوند.

این محقق قرآنی با بیان اینکه موضوع پیشرفت مسئله‌ای جدید است که دوره جوانی خود را سپری می‌کند بیان کرد: نیازمند تحقیقات زیادی از دید آیات و روایات در این زمینه هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان