ماهان شبکه ایرانیان

آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی:

دفاع از مظلوم موضوعی قرآنی و دینی است

گروه حوزه‌های علمیه:آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی با محکوم کردن حمله نظامی آل سعود به یمن، تاکید کرد: حمایت از مظلوم امری قرآنی و دینی است و همه مسلمانان وظیفه دارند از مردم یمن حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز 31 فروردین ماه در درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) به تبیین فضائل و مناقب آن حضرت پرداخت.

این مرجع تقلید با محکوم کردن جنایات آل سعود و حمله وحشیانه به مردم مظلوم یمن، تاکید کرد که جنایات آل سعود دامن گیر خودشان خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی پشت صحنه تجاوز به یمن را آمریکایی ها و صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: آل سعود که عنوان خادم الحرمین را یدک می‌کشند، با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی به یک کشور اسلامی حمله می‌کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم سکوت در برابر جنایات آل سعود در یمن را روا ندانست و یادآورشد: حمایت از مظلوم یک امر قرآنی و دینی است و ما طبق آموزه‌های دینی از همه مظلومان عالم حمایت می‌کنیم و این امر را وظیفه خود می‌دانیم.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که آل سعود و مستکبران جهانی از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی وحشت دارند، عنوان کرد: به برکت حاکمیت نظام اسلامی در این کشور، امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده و همین امر برای دشمنان و مرتجعان منطقه‌ای قابل هضم نیست.

این مرجع تقلید ضمن دعا برای رفع مشکلات مردم یمن، مردم این کشور را مردمانی ظلم ستیز، شجاع و دارای غیرت دینی توصیف و تاکید کرد که به یقین نصرت الهی شامل حال مظلومان این کشور خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان