هادی حسین‌خانی به ایکنا خبر داد:

دفتر قرآن و عترت حوزه از معاونت تهذیب جدا شد/ واگذاری به جایی نامعلوم!

گروه حوزه‌های علمیه: معاون تهذیب حوزه‌‌های علمیه از انفکاک دفتر قرآن و عترت از این معاونت خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حسین‌خانی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: متاسفانه بخش قرآنی از معاونت تهذیب جدا شده و هنوز وضعیت آن معلوم نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جدایی این دفتر به معنای حذف آن است، ادامه داد: دفتر قرآن و عترت قرار است به بخش دیگری واگذار شود البته هنوز جای آن مشخص نیست ولی حذف نخواهد شد.

گردهمایی معاونان تهذیب

حسین‌خانی در ادامه از برگزاری دهمین گردهمایی معاونان تهذیب حوزه‌های سراسر کشور خبر داد و افزود: این گردهمایی از فردا 23 اردیبهشت ماه در اهواز آغاز و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: موضوع گردهمایی مذکور پرداختن به مباحث مرتبط با فضای مجازی است و محور هم‌اندیشی این مسئله است، ولی در کنار آن انتقال تجربیات تهذیبی و بهره‌مندی از سخنان نماینده ولی فقیه در استان فارس از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه همفکری و ابلاغ برنامه‌های تهذیبی سال جاری مدارس علمیه، تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای هرچه بهتر فعالیت‌های تربیتی را از دیگر برنامه‌های گردهمایی برشمرد.

یادآور می‌شود، چند روز قبل، حجت‌الاسلام علی مقنی، مسئول این دفتر به صورت ضمنی از تغییر و تحول در وضعیت دفتر خبر داده بود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر