ماهان شبکه ایرانیان

ره‌توشه ویژه ماه مبارک رمضان به زودی منتشر می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ره‌توشه جدید راهیان نور ویژه ماه مبارک رمضان هم‌اکنون آماده چاپ است و به زودی در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر مومنی، رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به انتشار ره‌توشه راهیان نور ویژه ماه مبارک رمضان در روزهای آتی گفت: مطالب این ره‌توشه آماده و در دست چاپ می‌باشد و امسال زودتر از سال‌های گذشته در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص تغییرات انجام شده در محتوای این ره توشه اظهار داشت: پس از نظرسنجی سال 1393 در خصوص محتوا و مطالب ره توشه راهیان نور، تصمیم بر این شد تا تغییراتی در رویکرد ساختاری و محتوایی این کتاب اعمال شود.

وی در این زمینه ادامه داد: محتوای خطابی در ره توشه جدید تقویت شده و فصل‌های پژوهشی و مقالات از محتوای کمتری برخوردار است و نیز به مناسبت‌های موجود در این ایام توجه بیشتری شده است.

مومنی در پایان با اشاره به ارائه نرم‌افزار ره توشه ماه مبارک رمضان، افزود: ارائه ره توشه سال‌های گذشته، کتاب شناسی ماه مبارک رمضان، پایگاه‌های اینترنتی قرآن و نیز پرداختن به مناسبت‌های شمسی و قمری در ماه رمضان بخشی از عناوین این نرم افزار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان