ماهان شبکه ایرانیان

مجموعه لوح‌های فشرده راه‌کارهای موفقیت حوزویان تولید شد

گروه حوزه‌های علمیه: دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در راستای ارائه سبک زندگی موفق بر پایه احکام اسلامی، اقدام به تولید لوح‌های فشرده راه‌کارهای موفقیت برای اقشار مختلف حوزوی کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام و المسلمین رضا امیری، با اعلام این مطلب اظهار داشت: دفتر امور مشاوره و خانواده، در راستای افزایش سطح علمی و عملی طلاب و خانواده‌های آنها و هم چنین کیفیت بخشیدن به سطح زندگی طلاب اقدام به برگزاری دوره‌های مختلفی در طول سال می‌کند.‌‌‌
وی افزود: این دورهها علاوه بر طلاب در حال تحصیل و خانواده های آنان شامل دورههایی برای اساتید و مشاوران حوزه نیز می باشد.

مدیر دفترامور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب،گفت: با توجه به استقبال طلاب و حوزویان از این کلاس‌ها، مجموعه دوره‌ها و کلاس‌های برگزار شده در قالب لوح‌های فشرده تولید و در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا تاکنون محصولات متعددی تولید شده است که با استقبال طلاب سراسر کشور مواجه گردیده است.

امیری، «طلبه موفق» ،«ازدواج موفق»، «زندگی موفق»، «استاد موفق» و «مشاور موفق» را از محصولات جدید دفتر امور مشاوره و خانواده عنوان و بیان داشت: این لوح های فشرده  در قالب 9عدد  DVD  جداگانه تولیده شده است .

وی عنوان کرد: دراین لوح‌های فشرده مجموعه سخنرانی اساتید دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف در قالب صوتی و تصویری  جمع‌آوری  شده است .

این استاد مشاور حوزه، در بخش پایانی سخنان با اشاره به دیگر برنامه‌ها و محصولات این دفتر عنوان کرد: مدیران و اساتید مدارس علمیه کشور از دیگر مخاطبان این اداره هستند که برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است  و مجموعه لوح‌های فشرده ای دراین زمینه تولید خواهد شد.

علاقه‌مندان به این نرم‌افزار نفیس می‌توانند جهت تهیه آن به سایتwww.tahzib-howzeh.ir و یا www.fm24.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 0 02537841162 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان