برای اولین بار؛

بسته‌های فرهنگی زیست‌محیطی در میان مبلغان کشور توزیع شد

گروه حوزه‌های علمیه: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بسته‌های فرهنگی و آموزشی در جمع مبلغان اعزامی به سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سید رحمان دانیالی 25 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات متعدد زیست محیطی در سراسر کشور اظهار داشت: برای برطرف کردن چالش‌ها و معضلات زیست محیطی در جامعه، نیازمند همدلی و مشارکت همه مردم و مسئولان و ارتقاء آگاهی و حساسیت عمومی نسبت به این مسئله خطیر و حساس هستیم.

وی تاکید کرد: قطعا روحانیون و حوزه‌های علمیه با توجه به حضور در میان عامه مردم و نفوذ کلام خود، به خوبی می‌توانند در جهت فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: ایام و لیالی پرخیر و برکت ماه رمضان، فرصت مغتنمی است که مبلغان حوزه‌های علمیه می‌توانند مردم را با ضرورت حفظ و حراست از محیط زیست و خطرات آلودگی‌های زیست محیطی آشنا کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه افزود: در همین راستا بسته‌های فرهنگی برای آشنایی هرچه بیشتر روحانیون و مبلغان با مبانی محیط زیست، لزوم توجه به محیط زیست و جایگاه محیط زیست در آموزه‌های دینی تهیه و در همایش بزرگ مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور توزیع شد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حضور، مشارکت و همدلی روحانیون و مبلغان در سراسر کشور و ارشادات و روشنگری آنها در جمع مردم و مسئولان، بتوانیم گام‌های مثبت و موثری در جهت دستیابی به محیط زیست پاک و سالم و عاری از آلودگی‌های زیست محیطی برداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر