بهجت‌پور خبر داد:

«شناخت‌نامه سوره‌ها» و «مهندسی عفاف و حجاب در قرآن» بزودی منتشر می‌شوند

گروه حوزه‌های علمیه: عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از تالیف و انتشار دو اثر جدید قرآنی طی ماه‌های آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: هم اکنون سه اثر در دست تالیف و انتشار دارم و طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: جلد چهارم و پنجم تفسیر همراه آماده شده و در دست چاپ قرار دارد و دست‌نوشته‌های جلد ششم نیز آماده شده است.

بهجت پور عنوان کرد: یکی دیگر از آثاری که در دست چاپ و نشر دارم کتاب «شناخت‌نامه سوره‌ها» است که این اثر نیز ظرف ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

وی از انتشار کتاب «مهندسی عفاف و حجاب در قرآن» به عنوان یک دیگر از آثار خود نام برد و گفت: این اثر به سفارش شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و تالیف شده و در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

بهجت پور تصریح کرد: تفسیر همراه ایشان بر خلاف سایر تفاسیر کنونی، نه به ترتیب سوره‌ها بلکه به ترتیب نزول در حال تدوین است و کتاب شناخت نامه‌ سوره‌ها نیز در راستای تالیف این تفسیر تدوین شده است.

وی درباره اهداف این تفسیر افزود: کشف روش‌های تحول دینی، کشف مراحل فرهنگ شدن مفاهیم دینی، کشف هندسه تحول دینی مخاطبان، فهم رابطه چالش‌ها با پیام‌های دین، آشنایی با روند تثبیت قلب پیامبر، تقویت نگاه تربیتی و آموزشی به مقوله تفسیر و کاربردهای روش ترتیب نزول درتفسیرو فهم بهتر آیات از مهمترین آثار و پیامدهای شیوه ترتیب نزولی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان