کتاب سیر حوزه‌های علمی شیعه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه شد

گروه حوزه‌های علمیه: کتاب سیر حوزه‌های علمی شیعه که پاسخ به پرسش‌هایی است که از سوی یک پژوهشگر ایرانی مقیم فرانسه به صورت مکتوب از آیت‌الله صافی پرسش شده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ویراست جدید در حال عرضه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی، کتاب «سیر حوزه‌های علمی شیعه»، به شکلی موجز به معرفی حوزه‌های علمی، تاریخچه، سر فصل دروس و عالمان بزرگ دینی حوزه‌ها و آثار مهم آنان می‌پردازد و اهداف و رسالت واقعی حوزه‌های علمی را بیان می‌کند.

مضمون این کتاب پاسخ به پرسش‌هایی است که از سوی یک پژوهشگر ایرانی مقیم فرانسه در سال 1357 هجری شمسی به صورت مکتوب با آیت الله صافی در میان گذاشته شده بود و ایشان سئوالات وی را پاسخ گفت.

«سیر حوزه‌های علمی شیعه» در 9 فصل تنظیم شده است که به مباحثی مانند حوزه‌های علمی صدر اسلام، حوزه‌های علمی شیعه، عالمان بزرگ حوزه و آثار آنها، کیفیت کار حوزه‌ها، امور مالی حوزه‌ها، وضعیت کمی حوزه‌ها،‌ مقایسه دو حوزه،‌ مکتب‌خانه‌های قدیم و ‌رسالت حوزه‌های شیعه می‌پردازد.

این کتاب که به تازگی ویراست جدید آن به بازار آمده است برخی پاورقی‌ها و تیتر‌های جدید به آن افزوده شده است.

کتاب «سیر حوزه‌های علمی شیعه» در 128 صفحه رقعی و به وسیله مرکز نشر آثار آیت‌الله صافی منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

کتاب «سیر حوزه‌های علمی شیعه» به عنوان یک راهنمای مناسب در زمینه الگو‌ها و منبع‌شناسی نظام تعلیم سنتی حوزه به همه علاقمندان علوم دینی و به ویژه به طلاب و دانشجویان توصیه شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این اثر ارزشمند مرجع تقلید شیعه می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی قرآن غرفه انتشارات آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان