علی مقنی خبر داد:

واگذاری رسمی دفتر قرآن و عترت به معاونت آموزش حوزه

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه با بیان اینکه این دفتر طی نامه‌ای به صورت رسمی به معاونت آموزش حوزه واگذار شد، از برگزاری دوره حفظ و تفسیر قرآن تابستانی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی نصرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: طی نامه‌ای رسمی، دفتر قرآن و عترت حوزه که زیر نظر معاونت تهذیب فعالیت داشت، به معاونت آموزش حوزه واگذار شد.

وی ادامه داد: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این دفتر قرار است به اداره‌ای در معاونت آموزش تبدیل شود که البته هنوز معلوم نیست که اداره کل خواهد بود یا در سطحی پائین‌تر و این مسئله هنوز قطعی نشده است.

مقنی همچنین از برگزاری دوره تابستانی حفظ و تفسیر قرآن خبر داد و افزود: ما به صورت سالانه یک دوره حفظ و تفسیر قرآن برگزرا می‌کنیم که از دیروز آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این طرح تا 11 مردادماه ادامه دارد و 140 طلبه از سراسر کشور در آن حضور دارند.

مقنی بیان کرد: در این دوره که در دو بخش حفظ و تفسیر به صورت جداگانه انجام می‌شود، طلاب شرکت کننده دو جزء قرآن را حفظ می‌کنند و یک دوره کامل تفسیر را خواهند گذراند.

وی با اشاره به طول دوره که 40 روز است، بیان کرد: در این دوره 40 روزه که در ارومیه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان تفسیر کل قرآن را براساس تفسیر یک جلدی «مبین» بهرام‌پور یا «ذکر مبارک» فراخواهند گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان