ماهان شبکه ایرانیان

مهلت ارسال آثار به همایش ملی «عُطارد خراسان» تمدید شد

گروه حوزه‌های علمیه: مهلت ارسال اثر به همایش ملی «عُطارد خراسان» که در راستای بزرگداشت ۷۰ سال مجاهدت علمی علامه حاج شیخ عزیزالله عطاردی قوچانی برگزار می‌شود تا پایان مردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) این همایش به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با مشارکت برخی نهادهای علمی، فرهنگی و به مناسبت اولین سالگرد ارتحال این عالم ربانی برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش 20 خرداد 1394 اعلام  شده بود که به دلیل استقبال علاقه‌مندان و پژوهشگران تا پایان مردادماه سال جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آثار خود به پایگاه اختصاصی همایش به آدرس OTAREDEKHORASAN.IR مراجعه کنند.

علامه حاج شیخ عزیزالله عطاردی در پنجم آذرماه 1307ش، در روستای بگلر از توابع شهرستان قوچان به دنیا آمده و پس از طی کردن دوران مقدماتی تحصیل در سال 1325 وارد حوزه علمیه قوچان و پس از دو سال در سال 1327 وارد حوزه علمیه مشهد شد و در آذرماه 1331 مشهد را جهت ادامه تحصیل به مقصد تهران ترک کرد و در فضای تهران، کار تصحیح متون و همکاری با ناشران و محقّقان را آغاز کرد.

نخستین کار منتشر شده استاد، استخراج غلطنامه فروع کافی است که در سال 1334 منتشر شده است؛ در سال 1342 ایران را به مقصد نجف اشرف ترک کرد و در آن سامان با علّامه امینی آشنا شد.

خصال، والایی‌ها و شخصیت، روش‌شناسی و طبقه‌بندی آثار، مسندنگاری، ضرورت‌ها و فلسفه آن، قرآن و اهل بیت (علیهم‌السلام) درآثار علامه عُطاردی، اندیشه و روش‌های تقریبی، اساتید، مشایخ و ارتباطات، خراسان در اندیشه استاد عُطاردی و سفرهای علمی و ره‌آوردها از جمله محورهای فراخوان این همایش است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان